۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۵۲۸۰۸۸
آیت‌الله صدیقی:

دعا امواج بلا و تقدیر حتمی را دفع می‌کند

امام جمعه موقت تهران گفت: خمسه طیبه در مباهله به وسیله دعا کاری کردند که نه تنها جنگ رخ نداد؛ بلکه دشمن عقب نشینی و از جنگ جلوگیری کرد.
آیت الله صدیقی  آیت الله صدیقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در چهارمین روز از محرم ۹۶ در مراسم مسجد جامع بازار، گفت: در رابطه با عظمت، امتیازات و فضایل امام حسین(ع) بهترین منبع قرآن کریم است.

وی افزود: روز قیامت روز سختی است که کسب و کار و مال و فرزند و پارتی و هیچ چیز نمی‌تواند ما را از هیبت و عذاب آن روز نجات دهد.

وی افزود: تنها چیزی که در آن روز نافع است قلب سلیم است. قلب سلیم قلبی است که غیر خدا در آن هیچ جایی ندارد، خدا در آن مستقر بوده و تولیت آن به دست خدا است.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: هر جا درمانده شدید به سلاح اشک و روضه دل بدهید دست به دعا بردارید. خمسه طیبه در مباهله به وسیله دعا نه تنها جنگ رخ نداد بلکه دشمن عقب نشینی و از جنگ جلوگیری کرد. قضای حتمی و تقدیر را دعا عوض می‌کند.

وی افزود: امام علی(ع) می‌فرماید امواج بلا از زمین و آسمان، بیماری‌ها و گرفتاری‌های مختلف، تصادفات و انواع حوادث پیش بینی نشده شما را احاطه کرده اما به وسیله دعا می‌توانید امواج بلا را از خودتان دفع کنید.

آیت‌ الله ابراز داشت: قبل از آنکه مریض شده و به بیماری دچار شوید، نذر کنید دست به دعا بردارید صدقه بدهید و خود را بیمه ائمه معصومین کنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جریان مباهله سرمایه‌ای که به امت اسلامی عرضه شده همین دل و اشک و دعاست./۹۶۶/پ
۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات