۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۵۲۷۶۳۸
به مناسبت هفته دفاع مقدس و با موضوع ادبیات پایداری؛

سیر مطالعاتی کتب کتابخانه شهید شفیعی اهواز معرفی شد

سیر مطالعاتی کتب دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی با موضوع ادبیات پایداری در کتابخانه شهید سید مرتضی شفیعی اهواز معرفی شد.
کتاب دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به مناسبت هفته دفاع مقدس سیر مطالعاتی با موضوع ادبیات پایداری در کتابخانه شهید سید مرتضی شفیعی اهواز معرفی شد.

بر اساس این گزارش، در این سیر مطالعاتی ۱۲ کتاب با عناوین کوچه نقاش‌ها، سفر به گرای ۲۷۰ درجه، روزهای آخر، سلام بر ابراهیم، خاک‌های نرم کوشک، بابانظر، ناگفته‌های جنگ، حرمان هور، نوشتم تا بماند، شرح اسم، برای تاریخ می‌گویم و سال‌های بی‌قرار در اختیار علاقه مندان به کتابخوانی قرار می‌گیرد.

گفتنی است، کتابخانه شهید سید مرتضی شفیعی اهواز ۲۰۰ موضوع را گردآوری کرده و کتاب‌های مرتبط با آن را تحت عنوان سیر مطالعاتی به اعضای خود پیشنهاد می‌دهد؛ همچنین این موضوعات شامل عقاید، ادبیات، دفاع مقدس، محرم، هنر، مدیریت و ... هستند.

به دلیل آغاز هفته دفاع مقدس سیر مطالعاتی کتب ابراهیم فرهنگ درباره مباحث جنگ تحمیلی و کتبی که رهبر معظم  انقلاب بر آنها تأکید دارند در این سیر مطالعاتی معرفی شده است.

همچنین به زودی سیر مطالعاتی کتب مربوط به ماه محرم و واقعه عاشورا در کتابخانه شهید سید مرتضی شفیعی اهواز معرفی خواهند شد.

لازم به ذکر است، تولیت کتابخانه شهید سید مرتضی شفیعی، پدر این شهید والا مقام دفاع مقدس یعنی آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری است./۹۴۵۳/پ ۲۰۲/ش

ارسال نظرات