۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۵۲۷۴۸۶
رسانه های امروز در یک نگاه؛

آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند

انقلابی باشید چه جای گله از دشمن؟، همه‌پرسی استقلال، آرمان همه کردها نیست، مهم‌ترین درس‌های ۸ سال دفاع مقدس، به عصای بیگانه تکیه نکنید!، مثلث برجام بی‌فرجام! بخشی از مهمترین عناوین رسانه های امروز است.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انقلابی باشید چه جای گله از دشمن؟، همه‌پرسی استقلال، آرمان همه کردها نیست، مهم‌ترین درس‌های ۸ سال دفاع مقدس، به عصای بیگانه تکیه نکنید!، مثلث برجام بی‌فرجام! بخشی از مهمترین عناوین رسانه های امروز است که صحبت های ترامپ در سازمان ملل همچنان خبر اول رسانه ها است.

روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود با اشاره به گستاخی های رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل نوشت کشوری که باعث همه بدبختی و جنایت ها در دنیا امروز است غلط می کند به جمهوری اسلامی ایران در مسائل هسته ای و موشکی گیر و توهین کند.

با توجه به صحبت های مبنی بر استقلال کردستان روزنامه جام جم به این مسأله پرداخت و نوشت استقلال کردستان یک موضوع عمومی برای همه مردم کرد نیست و به عنوان یک آرمان برای آنها مطرح نیست بلکه عده ای از مردم کرد با اینکه با برخی از سیاست ها درون عراق مخالف هستند ولی با استقلال کردستان مخالف هستند.

گفتنی است رسانه ها به موضوعات دیگری از جمله اهمیت هفته دفاع مقدس پرداختند که در ذیل به آن اشاره شده که با هم می خوانیم.

انقلابی باشید چه جای گله از دشمن؟

روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود نوشت: ترامپ هفتمین رییس‌جمهور آمریکاست که ایران را تهدید می‌کند و ژست‌های ابرقدرتی و الهام‌بخشی می‌گیرد. اما کسی که با مرتجع‌ترین حاکمان دنیا در ریاض رقصید، غلط می‌کند از موضع مدعی دموکراسی حرف بزند.

ادامه مطلب...

همه‌پرسی استقلال، آرمان همه کردها نیست

روزنامه جام جم نوشت: در عراق اصطلاحی وجود دارد که می‌گوید صدام در یک موضوع عدالت داشت و آن ظلم به همه مردم عراق بود. اما امروز نظامی بر پایه دموکراسی و انتخابات مردم در عراق شکل گرفته است و شرایط دوران صدام حاکم نیست.

ادامه مطلب...

مهم‌ترین درس‌های ۸ سال دفاع مقدس

روزنامه جوان نوشت: «منافع ملی» خط قرمز و فصل مشترک میان تمام طبقات فکری، قومی و سیاسی در ایران است که می‌تواند به عنوان یک سرمایه فکری ارزشمند و تعیین‌کننده و اتحادساز در تصمیمات کشوری مطرح باشد.

ادامه مطلب...

به عصای بیگانه تکیه نکنید!

روزنامه حمایت در یادداشتی نوشت: نقض عهد در قاموس آمریکایی‌ها یک اصل پذیرفته‌شده و عادی است و این شیوه را تاکنون ادامه داده‌اند. اوج این عهدشکنی در توافق هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ مشاهده شد.

ادامه مطلب...

مثلث برجام بی‌فرجام!

روزنامه وطن امروز نوشت: بانیان برجام به نکته‌ای بسیار مهم توجه کنند‌‌ که اگر تکلیف برجام را با تصمیماتی مشخص، واضح و محکم روشن نکنند‌‌ تمام چهار سال د‌‌وم را نیز مشغول برجام بی‌فرجام خواهند‌‌ بود‌‌ و توان و ظرفیت کشور د‌‌ر مسیر پیشرفت د‌‌ر سایر حوزه‌ها تحلیل رفته و از آن غفلت خواهد‌‌ شد‌‌.

ادامه مطلب...

سخیف، زشت و ابلهانه

روزنامه رسالت در سرمقاله امروز خود نوشت: اوج سخافت، زشتی، بلاهت و آشفته گویی ترامپ آنجا بود که تمام مطالب خود را در بستری از خلاف گویی و دروغ بیان می کرد.

ادامه مطلب...

رونمایی ترامپ از ماهیت دولت آمریکا

روزنامه جوان طی یادداشتی نوشت: آمریکا حامی اصلی نظام‌های مستبد، دیکتاتور و غیر مردمی است. حکومت‌ها و دولت‌های خوب از نظر دولت سرمایه‌داری آمریکا، آنهایی هستند که در خدمت منابع آمریکایی‌ها و آن هم جریان سرمایه‌داری زالوصفت باشند.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است مسأله استقلال کردستان نقشه شوم صهیونیست ها است و باید مردم عراق به این نکته توجه داشته باشند چرا که تجزیه عراق قدرت را از این کشور خواهد کاست و دشمنان راحت تر می توانند نفوذ کنند./۱۳۲۵/۳۰۲/خ

ارسال نظرات