۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۵۲۷۳۸۳

تقدیر جبهه العمل اسلامی لبنان از مواضع رییس جمهور در قبال سلاح حزب الله

جبهه العمل اسلامی لبنان از حمایت رییس جمهور این کشور از سلاح مقاومت و مخالفت با اسکان دائمی آوارگان سوری تقدیر کرد.
جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان در پیامی از مواضع میشل عون رییس جمهور این کشور در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک و همچنین مصاحبه با پایگاه مانیتور آمریکا تقدیر کرد و نوشت: مخالفت با اسکان دائمی آوارگان سوری در لبنان و لزوم بازگشت آنان به کشور از اهمیت فراوانی برخوردار است.

این جبهه افزود: این مواضع وی درباره بقای سلاح حزب‌الله و مقاومت با توجه به تهدیدات صهیونیستی برای لبنان و تجاوزهای اخیر رژیم به لبنان شایسته تقدیر است.

العمل اسلامی تصریح کرد: این دیدگاه، دیدگاه کامل همه لبنانی های شریف و ملی و آزاده به شمار می آید. همه لبنانی ها اعتقاد دارند که اسرائیل دشمن ما محسوب شده و خطر این رژیم همیشگی است.

در ادامه این پیام آمده است: معادله ارتش، ملت و مقاومت سبب تاسیس معادله بازدارندگی در برابر دشمن شد به گونه ای که این رژیم پیش از هرگونه حماقت، میلیون بار به پیامدهای تجاوز می اندیشد.

جبهه العمل اسلامی خاطرنشان ساخت: دیدار جبران باسیل وزیر خارجه لبنان با ولید معلم وزیر خارجه سوریه یک اقدام مثبت است که باید گام های بعدی به ویژه در مساله بازگشت آوارگان سوری به کشور را با همکاری و هماهنگی افزایش داد.

این جبهه همچنین تصریح کرد که حمله جنگنده‌های کینه‌توز صهیونیستی به فرودگاه دمشق که امروز رخ داد کاملا محکوم است./980/ب901/د

ارسال نظرات