۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۵۲۴۱۰۶
دارابی:

قم باید در خط مقدم الگو سازی و استانداردسازی تولیدات رسانه ای باشد

معاون امور استان ها و مجلس سازمان صدا و سیما استفاده از گنجینه عظیم معارف الهی و انسانی شهر قم در تولید آثار تلویزیونی و رادیویی را یک موضوع ضروری دانست.
دارابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا دکتر دارابی معاون امور استان ها و مجلس سازمان صدا و سیما در مراسم بهره برداری از 106 پروژه فنی، عمرانی و برنامه ریزی صدا و سیمای مرکز قم که امروز در این مرکز برگزار شد، با اشاره به تلاش های مرکز صدا و سیمای قم در پیشرفت و توسعه فعالیت های تولیدی عنوان کرد: تلاش ها و زحمات بسیار زیادی انجام شده است و راه اندازی پروژه های جدید نشان از این موضوع دارد.

وی افزود: صدا و سیمای مرکز قم در حوزه های مختلف مستند، نمایش و پویانمایی به عنوان سه نهضت بزرگ که برعهده مراکز استانها قرار دارد، عملکرد بسیار مناسبی داشته است.

معاون امور استان ها و مجلس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: حرکت و تلاش این مرکز مثبت، موفق و روبه جلو است و در جشنواره های مختلف این موضوع به خوبی دیده می شود و در ارزیابی ها نیز قم، جزء استانهای موفق است.

دارابی انتظار از قم در تولید آثار فاخر را انتظار بالایی دانست و خاطرنشان کرد: قم باید در خط مقدم الگو سازی و استانداردسازی تولیدات باشد و انتظار از قم در این عرصه انتظار بسیار بالایی است.

وی اضافه کرد: مسأله نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب یک موضوع بسیار مهم است که با توجه به اینکه قم خاستگاه و مبدأ آغاز انقلاب است، ساخت سمفونی انقلاب در این شهر صورت می گیرد.

معاون امور استان ها و مجلس سازمان صدا و سیما ادامه داد: دشمنان گفتند باید کاری کنیم که مردم ایران چهلمین سالگرد انقلاب خود را به چشم نبینند اما به کوری چشم آنها، مردم این مراسم را جشن گرفته و با دستاوردهای نظام اسلامی و کارنامه آن در این سالها آشنا می شوند.

دارابی تأکید کرد: قم گنجینه ای عظیم از معارف الهی و انسانی در اختیار دارد که می توان در بخش تولید آثار از این گنجینه ها بهره فراوان برد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش های روزافزون صدا و سیمای مرکز قم، این ظرفیت ها مورد استفاده قرار گرفته و آثار فاخری در موضوعات مختلف تولید شود./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات