۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۵۲۲۰۷۹
وزیر ارشاد در دیدار آیت الله سبحانی:

حلقه وصل حوزه علمیه و ارشاد هستم/ انجمن های علمی حوزه حمایت می شوند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت این وزارتخانه از انجمن های علمی حوزه خبر داد و اعلام کرد که حلقه وصل حوزه علمیه و ارشاد هستم.
سید عباس صالحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، سيد عباس صالحي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ديدار حضرت آیت الله سبحاني با اشاره به اينكه ما در طول زمان معاونت فرهنگي خدمت شما زياد آمده و از رهنمودهاينتم بهرمند شده ايم گفت: از وقتي كه بنده به معاونت فرهنگي آمدم مهم ترين كار ما مربوط به بخش هئيت نظارت بوده است، از سوي ديگر هم در برپايي نمايشگاه كتاب فعاليت سنگيني را برعهده داشته ايم.

وي ادامه داد: امروز مقدر شده است كه بنده در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد كار كنم، اين سمت سختي هاي زيادي دارد و خوشحالم كه در روزهاي ابتدايي اين منصب در اين ايام مبارك خدمت شما رسيده ام، اين وزارتخانه به موجب اقدامات مهم فرهنگي وظيفه سنگيني دارد، ما امروز در حوزه هاي فرهنگي و ديني كارهاي زيادي را خواهيم داشت.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تاكيد كرد: اميد است با كمك حوزه بتوانيم از نظر اثر بخشي و عمق در حوزه دين به تكامل برسيم، ما امروز در حوزه ديني بايد با حوزه ارتباط داشته باشيم تا اتفاقات خوبي رقم بخورد.

صالحي يادآور شد: انجمن هايي كه امروز در حوزه فعال است مي تواند در حوزه فعاليت هاي پژوهشي ارشاد ارتباطاتي داشته باشد، در اين دوره آنچه به تلاش گذشتگان مي توان اضافه كرد استفاده از توان بالقوه و بالفعل روحانيت است، بنده هم از آنجايي كه فرزند اين خاندان بودم اميدوارم بتوانم حلقه وصل ارشاد و حوزه باشم./٨١٦/ 202/ص

ارسال نظرات