۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۵۲۱۳۶۴
حجت الاسلام پژمان‌فر:

درخواست آزادی اصحاب فتنه تنها یک کاسبی است

نماینده مردم مشهد از رفتار برخی شخصیت های سیاسی و نمایندگان مجلس درباره حمایت از اصحاب فتنه انتقاد کرد و این نوع رفتار را کاسبی از محصوران و استفاده جناحی و حزبی دانست.
حجت الاسلام پژمانفر

حجت الاسلام نصرالله پژمان‌فر، نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا درباره فعالیت‌های کاسبان فتنه در پارلمان، گفت: بعضی از افراد به دلیل اینکه هویتی برای خودشان قائل نیستند و بر اساس جریانات سیاسی وارد عرصه می‌شوند و نسبت به جریان متبوع خود نیز احساس دین می‌کنند؛ طبیعتا تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا آنچه از بالا به آنها دیکته می‌شود را عملی کنند.

وی با بیان اینکه برخی از جریان حصر اصحاب فتنه به عنوان یک کاسبی به صورت روزمره استفاده می کنند، افزود: امروز شاهد رفتار ناشایست برخی از افراد هستیم که فارغ از استقلال شخصی، به دنبال برطرف کردن دستورات اعمال شده هستند.

حجت الاسلام پژمان‌فر با رفتارشناسی برخی از نمایندگان پارلمان، گفت: زمانی که با برخی از نمایندگان ملت که در مسایل جهت‌دار ورود می‌کنند صحبت می‌کنیم، می‌گویند؛ "بازگو کردن این مسایل به ما دیکته شده است."

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای قانون، بیان داشت: امروز همه مردم جامعه می‌دانند که اگر قانون رعایت نشود، جامعه دچار هرج و مرج می‌شود. در خصوص اصحاب فتنه نیز قانون تعیین تکلیف کرده است که موضوع حصر پی‌ریزی شود. قطعا کسانی که به موضوع حصر اعتراض دارند می‌توانند از طریق قانون مطالبات خود را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: اگر قانون شکنی را مقوله‌ای بد بدانیم، قطعا قانون‌شکنی از سوی یک نماینده مجلس، بسیار بدتر از مردم عادی جامعه است.

حجت الاسلام پژمان‌فر در مواجهه با این سوال که برخی از حامیان اصحاب فتنه وضعیت رهبران جنبش سبز را بسیار بد و وخیم جلوه می‌دهند، گفت: امروز امکانات و تجهیزاتی که در اختیار محصورین قرار گرفته، بسیار فوق‌العاده است. تنها محدودیتی که برای محصورین ایجاد شده، جلوگیری از ورود آنها به فضاهایی است که در آن دست به هنجارشکنی بزنند./856/ 302/ص

ارسال نظرات