۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۵۱۹۳۳۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حکومت و سیاست باید در خدمت دین الهی باشد

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امیدواریم خداوند متعال عمر با برکت در پرتو خدمت به اهل البیت عصمت و طهارت به انسان عطا کند، گفت: حکومت در مسیر غیر الهی خیانت و سیاست جز برای خداوند شیطنت است.
حسینی خراسانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، شب گذشته در مسجد امام محمد باقر(ع) مشهد مقدس گفت: برخی افراد از عمر، زندگی، فراغت، سلامتی، امکانات و اعتبارشان و به طور کلی از فرصت موجود برای نقش آفرینی استفاده کرده و انسان ارزشی و با برکت در جامعه اسلامی می شوند.

وی با بیان این که در تعقیبات نماز همواره بیانمان مبتنی بر این است که از شر علمی که برای خداوند متعال نباشد به سوی خودش پناه می بریم، تصریح کرد: باید از شر آن نمازی که به سوی ذات اقدس الهی عروج نمی کند به خداوند متعال پناه برد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که داعش امروز خود را در جهان عالم می داند در صورتی که علمش نفعی ندارد و به واقع حتی مایه شر نیز هست، خاطر نشان کرد: امام سجاد(ع) در دعای مبارک مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه از خداوند متعال می خواهد تا به او عمر و سلامتی را تا زمانی عطا کند که در مسیر خدمت به دین الهی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان این که عمر، زندگی و به طور کلی سلامت انسان اگر در خدمت به دین و راه حق و حقیقت باشند آن زمان نافع بوده و سود فراوانی دارد، بیان کرد: بدانید اگر لحظه ای از زندگی تان از راه دین منحرف شد و عمر، زندگی و سلامتتان در خدمت شیطان درآمد در آن زمان دیگر استمرار حیاتتان سود و منفعتی ندارد.

وی با بیان این که همه چیز باید در مسیر هدایت الهی به کار گرفته شود و چیزی جز این مسیر کفر است، ابراز کرد: سلامتی و صحت در پرتو دین مبین اسلام معنا و مفهومی شایسته و درخور به خود می گیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انسان ها در این دنیا رها نیستند و به خودی خود نیز بنا نیست تا هرآنچه می خواهند انجام دهند، اظهار کرد: اگر شما در چنین فضای مقدسی قرار دارید به دست خودتان نبوده و بدانید هر آنچه خداوند متعال به ذهن و اندیشه شما القا کرد و یا حرکتی را انجام دادید بدانید دلیل و منطقی به دنبال آن وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با بیان این که امیدواریم خداوند متعال عمر با برکت در پرتو خدمت به اهل البیت عصمت و طهارت قرار دهد تا زندگی نورانی شود، بیان کرد: هر اشتغال با برکتی درگرو آن است که برای خدا باشد والا حکومت در مسیر غیر الهی خیانت و سیاست جز برای خداوند شیطنت است./864/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات