۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۵۱۹۲۴۱
نماینده ولی فقیه در ایلام تاکید کرد؛

لزوم توجه ویژه مسؤولان به ورزش استان ایلام

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: جوانان ایرانی با همت و اقتدا به امیرمومنان(ع) در میادین ورزشی سربلند و مقتدر سکوی اول را فتح و افتخار آفرینی کرده اند.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در دیدار رییس و مسؤولان فدارسیون وزنه برداری ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در رشته وزنه برادری همواره یکی از مدعیان کسب مدال های جهانی بوده است.

وی افزود: جوانان ایرانی با همت و اقتدا به امیرمومنان(ع) در میادین ورزشی سربلند و مقتدر سکوی اول را فتح و افتخار آفرینی کرده اند.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: استان ایلام از نظر جوانان ورزشکار و افراد علاقه مند به ورزش در جایگاه خوبی در کشور قرار دارد و می طلبد مسؤولان توجه و نگاه ویژه ای به ورزش استان ایلام داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تاکید کرد: یکی از میادینی که اقتدار ایران اسلامی به نمایش گذاشته می شود همین میادین بین المللی ورزشی است که بحمدالله ورزشکاران ایرانی کارنامه درخشانی داشته اند.

وی به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی اشاره کرد و گفت: این شهید عزیز با شهادت مظلومانه خود بار مسؤولیت را بر دوش همه ما سنگین تر کرد و با مسؤولان در راه حفظ عزت و آبروی کشور اتمام حجت کرد.

نماینده ولی فقیه در ایلام ابراز کرد: شهید حججی درس ایثار و فداکاری را بار دیگر به همه ما آموخت و گفت در راه ولایت و دفاع از حریم اهل بیت باید از سر هم گذشت.

امام جمعه ایلام ادامه داد: عشق به اهل بیت(ع) در دل تک تک ما ایرانیها نهادینه شده است و در تمامی میادین با الگوگیری از این عزیزان همواره موفق و سربلند شده ایم.

وی عنوان کرد: استان ایلام دارای استعدادهای ورزشی بسیار نابی است که از مسؤولان انتظار می رود با استعداد یابی و گذاشتن امکانات در اختیار آنها راه فتح سکوی های بین المللی بیشتری را برای ایران هموار کنند./۸۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات