۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۵۱۹۱۰۵
شیخ ماهر حمود:

رژیم صهیونیستی بر اساس وعده قرآن محکوم به نابودی است

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت تأکید کرد که رژیم صهیونیستی بر اساس وعده قرآن محکوم به نابودی است.
شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد قدس در صیدای لبنان تأکید کرد که همه تحولات بر شکست توطئه علیه منطقه به ویژه سوریه دلالت دارد.

وی افزود: اجتماع عظیم در نمایشگاه دمشق که پس از 5 سال برگزار شد، دلیل قاطعی بر این مساله به شمار می آید.

این عالم لبنانی با اشاره به اینکه توطئه گران با وجود همه این مسائل به اقدامات خود ادامه می دهند، تصریح کرد: کاملا روشن است که مهمترین هدف آنان از این توطئه ضربه زدن به مقاومت و حمایت از رژیم صهیونیستی است. تخریب جوامع اسلامی، بازگرداندن ما به دوران سابق، تعمیق اختلافات در جوامع عربی و اسلامی، پدید آوردن دشمنان دیگری علاوه بر اسرائیل برای امت اسلامی و سرقت ثروت هایمان به ویژه نفت از دیگر اهداف این توطئه محسوب می شود.

وی خاطرنشان ساخت: مطمئنا بخشی از اهداف این توطئه محقق شده است اما آنان بر اساس تاریخ منطقه و دلالت های قرآنی و فهم قرآن و نزاع میان حق و باطل به این توطئه ادامه خواهند داد و پس از شکست این توطئه، دشمنان دیگری را اختراع می کنند.

شیخ ماهر حمود ادامه داد: اگر گروه های به اصطلاح اسلامگرا و ملیگرا و همچنین نخبگان فرهنگی و سیاسی مزدور نبودند و با آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی دولت های مرتبط با این محور ارتباط نداشته و وعده های آمریکا و غرب را باور نمی کردند، چنین ویرانی در جوامع ما رخ نمی داد.

رییس اتحادیه جهانی علمای مقاومت بر لزوم اصلاح وضع کنونی تأکید کرد و گفت: همگان باید به این نتیجه برسند که اسرائیل و یاوران آن دشمن اصلی ما هستند، این رژیم بر اساس وعده قرآنی محکوم به نابودی است، مقاومت تنها راه نجاتی است که باید به آن تمسک جوییم و باید با قدرت به مبارزه با مذهبی گرایی و طایفه گرایی پرداخت.

وی اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد و گروه ها همچنان در گمراهی غرق شده و میان داعش و جبهه النصره تفاوت قائل هستند. ندای حق همچنان در امت اسلامی ضعیف است و بسیاری با وجود روشن شدن واقعیت ها در توهم بسر می برند./980/ب901/د

ارسال نظرات