۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۵۱۸۷۷۶
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت:

شناخت مؤلفه های تحول لازمه بازنگری در علوم انسانی است

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) کوهدشت ایجاد تحول در علوم انسانی را از رسالتهای خطیر حوزه دانست و گفت: در این زمینه حوزه باید مؤلفه های تحول را بررسی کرده و با همکفری علما و مراکز دانشگاهی در ایجاد تحول اقدام کند.
حوزه علمیه

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به رسالت خطیر حوزه در بصیرت بخشی به جامعه و گسترش آموزه های دینی بیان داشت: در این راستا مبلغان باید حضوری همراه با آگاهی کامل نسبت به مسائل روز جامعه داشته باشند.

وی به حضور گسترده مردم به ویژه نسل جوان در فضای مجازی اشاره و افزود: تبلیغ در این عرصه بهترین فرصت برای نهادینه سازی ارزشهای دینی است.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت نهادینه سازی اهداف انقلاب و اندیشه های امام راحل را مؤثرترین راه در جهت بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه خواند و گفت: در این زمینه مبلغان باید با خلاقیت و نوآوری رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

وی در ادامه به ضرورت تقویت تحول در علوم انسانی اشاره و عنوان کرد: حوزه در این راستا رسال خطیری بر دوش دارد.

حجت الاسلام سبحانی با بیان اینکه بازنگری در علوم انسانی لازمه ایجاد تحول بوده و این امر نقش مؤثری در تحول جامعه دارد، خاطرنشان کرد: حوزه با ریشه یابی موانع ایجاد تحول باید آنها را از سر راه تحول بردارد.

وی با بیان اینکه تعامل حوزه و دانشگاه که از ضروریات مهم در جهت پاسخگویی به مشکلات جامعه است، اظهار داشت: حوزه و دانشگاه با تعامل می توانند در ایجاد و تقویت تحول در علوم انسانی نیز با همکفری علما و اساتید، اندیشمندان و صاحب نظران اقدامات مؤثری انجام دهند و روند کند تحول را سرعت بخشند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات