۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۵۱۸۵۲۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

شهدای مدافع حرم الگوی ایستادگی و مقاومت در برابر جبهه کفر هستند

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: شهدای مدافع حرم به یقین الگوی بی بدیل مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان هستند و این شهداء با تقدیم جانشان در برابر دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) ایستاده اند و به مبارزه برخواسته اند.
ناصر شکریان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران عصر امروز در مراسمی که به مناسبت شهادت شهید محسن حججی برگزار شد، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم به یقین الگوی بی بدیل مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان هستند و این شهداء با تقدیم جانشان در برابر دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) ایستاده اند و به مبارزه برخواسته اند.

وی، شهادت در راه خدا را هدیه الهی دانست و افزود: ایثار و جانفشانی این عزیزان در برابر تروریست های تکفیری و دفاع از حریم حرم اهل بیت(ع) بسیار ارزشمند و عزتمندانه است و باید این روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما نهادینه شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که شهدای مدافع حرم مایه عزت و آبروی نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: رزمندگان مدافع حرم با خون پاک خود آینده اسلام و انقلاب را در برابر هجمه های دشمنان واکسینه کردند.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که رزمندگان مدافع حرم برای دفاع و پشتیبانی از حرم آل الله مانع توطئه و دشمنی بدخواهان اسلام ناب شدند، تصریح کرد: مدافعان حرم بدون هیچ توقع و چشم داشتی در دفاع از حریم ائمه معصومین(ع) در میدان مبارزه حاضر شدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مدافعان حرم با حضور در آن سوی مرزها امنیت و آسایش را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آوردند، خاطرنشان کرد: اگر مدافعان حرم نبودند امروز در داخل کشور باید با تکفیری های جنایت کار مقابله می کردیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز آحاد جامعه اسلامی مدیون و مرهون خون های پاک شهدای مدافع حرم و زحمات، ایثار و از خودگذشتگی های این مدافعان بی ادعا است، تصریح کرد: امروز بیش از پیش نیازمند تبیین و تشریح خدمات ارزشمند رزمندگان مدافع حرم برای عموم جامعه هستیم.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که رزمندگان مدافع حرم با از خودگذشتگی و ایثار خود از حریم اسلام و اهل بیت(ع) حفاظت و پشتیبانی کردند، خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم، برای احیای اسلام و عزت امت اسلامی، دفاع از ارزش‌های اسلامی و عتبات عالیات و حرم مطهر حضرت زینب(س) و دفاع از مقدسات، با ندای لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا زینب(ع) و کلنا عباسک یا زینب(س) وارد این میدان شده‌اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که میدانی که مدافعان حرم وارد آن شدند میدان حیات بخش، عزت آفرین و فوزی عظیم است، تصریح کرد: حضور داوطلبانه و با اخلاص شهدای مدافع حرم در جبهه حق علیه باطل سبب شده که آنها به نماد ایمان، تقوا، عشق به قرآن، عترت و اهل بیت (ع) در زمانه ما تبدیل شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مدافعان حرم مدافع و پشتیبان حقیقی دین مبین اسلام هستند، خاطرنشان کرد: رزمندگان سپاه اسلام با گذشت از دنیا و لذت های دنیوی و حتی خانواده های خود برای دفاع از اسلام ناب، قرآن و اهل بیت(ع) به جنگ با جبهه تکفیر رفتند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امنیت، آسایش و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون از خودگذشتگی های مدافعان حرم در کشورهای منطقه است، تصریح کرد: امروز جبهه کفر و تکفیر با همه توان و با حمایت های نظام های سلطه گر جهانی تلاش می کنند تا جایگاه اسلام را در جهان تضعیف کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز گروه های تکفیری و تروریستی به نام اسلام تلاش می کنند تا چهره اسلام ناب را در جهان مخدوش کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه در این مسیر برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی منطقه نیز گروه های تروریستی تکفیری را همراهی می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه در سایه حمایت های نظام سلطه و برخی سران دیکتاتور عربی امروز کشورهای منطقه در شرایط بحرانی به سر می برند، تصریح کرد: در چنین شرایطی بهترین راه مقابله با این توطئه دشمن وحدت و همبستگی امت اسلامی در برابر توطئه دشمنان است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که شهدایی همچون محسن حججی با تقدیم خون پاک خود از حریم اسلام و انقلاب حراست کردند، گفت: اگر این چنین شخصیت های شجاع و ایثارگری نبودند امروز وضعیت کشورهای اسلامی بسیار بحرانی تر از شرایط فعلی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به وضعیت بحرانی برخی کشورهای اسلامی منطقه اشاره کرد و با بیان این که امروز شاهد کشتار وحشیانه امت اسلامی در این کشورها از سوی گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم، افزود: اما مدافعان حرم با عزت و اقتدار در برابر جبهه کفر ایستاده اند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که رزمندگان غیور ایران اسلامی و شهدای مدافع حرم پیام آور امنیت و اقتدار برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: به برکت خون این عزیزان و ایثارگری و جانفشانی آنها امروز ایران اسلامی در بهترین شرایط امنیتی در منطقه به سر می برد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به شهادت این شهید سرافراز و بازتاب شهادت این شهید در فضای عمومی کشور و جهان تاکید کرد: شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند و امروز نظام اسلامی به وجود چنین فرزندانی به خود می بالد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون جایگاه والای شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: به طور حتم جانفشانی های رزمندگان مدافع حرم عامل عزت و اقتدار جهان اسلام خواهد بود.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که ملت های مسلمان به ویژه مردم ولایت مدار کشورمان هیچ گاه جنایت های گروه های تروریستی تکفیری را فراموش نخواهند کرد، بیان داشت: تروریست های تکفیری باید همانند ماه های گذشته در انتظار پاسخ سخت و کوبنده ایران اسلامی باشند.

وی با تأکید براین که سپاه اسلام نخواهد گذاشت خون پاک شهدایی همچون محسن حججی به همین سادگی پایمال شود، تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به طور حتم انتقام سختی از جنایت کاران تکفیری خواهد گرفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود گفت: به یاری خدای متعال و با خون پاک این شهداء جبهه مقاومت روز به روز به پیروزهای مهم تری در این منطقه دست پیدا خواهد کرد و هر کدام این شهداء حامل پیام پیروزی برای دنیای اسلام در مقابل جبهه کفر و استکبار هستند و به زودی ریشه جنایت و ترور در منطقه با اتحاد دنیای اسلام و جبهه مقاومت خشکانده خواهد شد./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات