۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۵۱۷۹۴۶
مدیر مدرسه علمیه امام صادق بروجرد مطرح کرد؛

تحصیل در مدارس علمیه فرصتی برای تقویت معنویت جامعه

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد با بیان اینکه تحصیل در مدارس علمیه فرصتی برای تقویت معنویت جامعه است، گفت: طلاب برای نقش آفرینی در این عرصه باید فرصت تحصیل در حوزه را غنیمت شمارند و در سایه انگیزه و هدف مشخص تحصیل کنند.
حوزه علمیه

حجت الاسلام مجتبی گودرزی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نحوه پذیرش طلاب نو ورود بیان داشت: پس از پایان نام نویسی متقاضیان و برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه ورودی از بین داوطلبان کسانی که شرایط لازم را داشتند در این مدرسه پذیرفته شدند.

وی با اشاره به اینکه مرحله نخست پذیرش 25 نفر جذب شد، افزود: پس از انجام مصاحبه 16 نفر پذیرفته شدند.

حجت الاسلام گودرزی با اشاره به برگزاری دوره میثاق طلبگی خاطرنشان کرد: پس از پایان این دوره نیز 14 نفر از داوطلبان موفق به گذراندن این دوره شدند.

وی در ادامه یادآور شد: افزون بر ورودی های جدید 148 طلبه در پایه های یک تا 9 در مدرسه علمیه امام صادق بروجرد مشغول فعالیت و تحصیل علوم دینی و حوزوی هستند.

قدمت 200 ساله مدرسه علمیه امام صادق بروجرد

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بروجرد خاطرنشان کرد: این مدرسه قدمتی بیش از 200 سال دارد و هم اکنون در سطح یک و دو مشغول تربیت طلاب جوان است.

وی یادآور شد: بسیاری از بزرگان و علمای حوزه در این حوزه تحصیل کرده اند و هم اکنون به عنوان مجتهد در قم و در شورای فرهنگی و دیگر جایگاه های شغلی مشغول خدمت به دین و مردم هستند.

حجت الاسلام گودرزی عنوان کرد: در مدارس علمیه با درنظر گرفتن توانایی و استعداد طلاب از همه امکانات موجد در جهت تقویت توانایی علمی و تبلیغی طلاب بهره مند می شویم.

وی ابراز امیدواری کرد که در سایه هدایت علمی و اخلاقی طلاب شاهد رشد روز افزون موفقیت های علمی و پژوهشی طلبه های جوان باشیم، طلبه هایی که بتوانند در آینده جامعه همچون طلاب گذشته نقش آفرین باشند./9459/ت302/ب1

ارسال نظرات