۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۵۱۷۳۴۵
امام جمعه ایلام:

امنیت ایران مدیون خون شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم است

امام جمعه ایلام گفت: امروز تمام اطراف ایران اسلامی جز ناامن ترین نقاط دنیا هستند؛ اما بحمدالله ایران با وجود چنین شیرمردانی که با خون پاک خود درخت انقلاب و امینت و آسایش را آبیاری می کنند جزء امن ترین کشور های دنیا است.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عصر امروز در مراسمی در مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) شهر ایلام که به مناسبت گرامیداشت شهدای مدافع حرم برگزار شد، اظهار داشت: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدای این مرز و بوم است.

وی افزود: نهال انقلاب اسلامی از لحظه آغاز نهضت تاکنون توسط خون پاک شهدای انقلاب، شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم آبیاری شده که امروز تبدیل به درختی تنومند و قوی شده است.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: شیعه در طول تاریخ با الگو گرفتن از سالار شهیدان هیچگاه تن به ذلت و خاری نداده و ما در ادوار مختلف شاهد از جان گذشتن ها برای حفظ آرمانها و جان فشانی در راه ولایت بوده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: نهضت بزرگ امام خمینی(ره) امروزه مورد توجه کشور های مختلف جهان قرار گرفته و همه پی برده اند که آزادی و آزادگی تنها در راه و مسیر اهل بیت و تبعیت از خاندان پاک و مطهر رسول خدا است و بنیانگذار کبیر انقلاب هم با تبعیت از این خاندان مطهر این انقلاب را که امروز نماد آزادگی و ایثار و استکبار ستیزی در جهان است را پدید آورد.

وی ادامه داد: در عصر کنونی شاهد هستیم که جوانان کشور های دیگر از ظلم و ستم و نا عدالتی خسته شده اند و بر علیه طواغیت کشور خود قیام کردند و بیداری اسلامی در خاورمیانه به راه افتاد که موج بزرگی بر علیه نظام سلطه و استعمارگران ایجاد شد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه آمریکا و هم پیمانانش از این موج بزرگ بشدت هراسان هستند، گفت: سالهاست آمریکا و غرب با تبلیغات گسترده و در دست داشتن رسانه ها سعی در ایجاد اسلام هراسی در دنیا داشتند که امروز به جای ثمر دادن این شجره خبیث شاهد رشد اسلام گرایی جوانان در سراسر دنیا هستیم که این جز حقانیت دین مقدس اسلام و خط بطلانی بر عقیده غربی های چیز دیگری نخواهد بود.

این مدرس حوزه تاکید کرد: نظام سلطه برای مقابله با این بیداری اسلامی راهی جز درگیر کردن اسلام واقعی با اسلام آمریکایی و غربی را نمی دیدند لذا با ایجاد گروهک های تکفیری و تروریستی سعی در بد نام کردن اسلام در دنیا دارند.

وی بیان داشت: گروهک های تکفیری همه مولود منحوس خود آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که با کارهای وقیحانه و کشت و کشتار قصد ایجاد اسلام هراسی به مراتب شدیدتر از قبل با وجود انتشار سریع اخبار در دنیا دارند که بگویند اسلام یعنی سر بردین، اسلام یعنی جنگ و خونریزی، اسلام یعنی بی رحمی.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه آمریکا خود تجهیزات نظامی و مالی را در اختیار این گروهک های فاسد بی دین قرار می دهد، گفت: نظام سلطه که داعیه حقوق بشر و مقابله با تروریست را دارد، اما در عمل چیزی غیر از این و خود معلم و مربی تروریسم و ضد حقوق بشر است.

امام جمعه ایلام افزود: این رشادت های جوانان این مرز و بوم است که حسینی وار سینه سپر کرده و جان بر کف از حرم آل الله دفاع می کنند تا کشور عزیز و اسلامی ایران در سایه امنیت و آرامش مسیر پیشرفت را دنبال کند.

وی عنوان کرد: تمام اطراف ایران اسلامی امروز جز نا امن ترین نقاط دنیا هستند اما بحمدالله ایران با وجود چنین شیرمردانی که با خون پاک خود درخت انقلاب و امینت و آسایش را آبیاری می کنند جزء امن ترین کشور های دنیا است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان ابراز کرد: همه باید قدردان و مدیون خون پاک این عزیزان باشیم و به خانواده معزز آنها احترام بگذاریم چرا که بر گردان ما حق دارند و با تقدیم کردن عزیزانشان در راه آرمان های دین و دفاع از حرم آل الله امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده اند./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات