۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۵۱۶۹۸۷
معاون فرهنگی تبلیغات لرستان خبر داد؛

اعزام ۳۲۰ مبلغ به مناسبت ایام غدیر

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام مبلغان به مناسبت ایام غدیر خبر داد و گفت: در این ایام ۳۲۰ مبلغ خواهر و برادر در سراسر استان مشغول فعالیت خواهند بود.
حجت الاسلام غلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمد غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، شب گذشته در جلسه ستاد غدیر که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: اداره تبلیغات اسلامی همواره آماده اعزام مبلغ به مناسبتهای مختلف در سراسر استان است.

وی با بیان اینکه به مناسبت ایام غدیر نیز 320 مبلغ خواهر و برادر به مناطق تبلیغی سراسر لرستان اعزام می شود، افزود: برنامه های مختلف دینی و فرهنگی در ایام غدیر با حضور مبلغان برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: تبیین واقعه غدیر و معرفی ویژگی ها و سیره حضرت علی(ع) در جامعه از اهداف اعزام مبلغان است.

وی با اشاره به برگزاری گفتمانهای دینی در این ایام عنوان داشت: 100 گفتمان دینی نیز با موضوع ولایت و با حضور مبلغان در مناطق تبلیغی برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: در مناطقی که روحانی مستقر حضور دارد نیز این روحانیون اعزامی با برگزاری جلسات وعظ و سخنرانی های ویژه در راستای آگاهی هرچه بیشتر مردم نسبت به واقعه غدیر فعالیت می کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: دو جشن ویژه عید غدیر نیز در شهرستان های دلفان و کوهدشت برگزار می شود./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات