۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۵۱۶۱۱۹
مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیرجند:

حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در بیرجند ثبت نام می کند

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیرجند با اشاره به ثبت نام حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیرجند، گفت: دانشجویان و دانشگاهیان علاقمند برای ثبت نام در حوزه علوم اسلامی می توانند به سایت www.hodat.ir مراجعه کنند.
حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان

حجت الاسلام مهدی اسداللهی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیرجند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند اظهار داشت: حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیرجند از سال 88 راه اندازی شده است.

وی گفت: کلاس های این حوزه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته برپا است و دانشگاهیان و فارغ التحصیلان می توانند در این کلاس ها با برخی از معارف دینی آشنا شوند.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیرجند با بیان اینکه کلاس ها با محوریت تفسیر قرآن، کلام اسلامی و اخلاق برگزار می شود، افزود: در حال حاضر 180 دانشجو در حوزه علوم اسلامی بیرجند وجود دارند.

حجت الاسلام اسداللهی با اشاره به ثبت نام حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیرجند، تصریح کرد: دانشجویان و دانشگاهیان علاقمند برای ثبت نام در حوزه علوم اسلامی می توانند به سایت www.hodat.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه حداکثر سن برای ثبت نام در حوزه علوم اسلامی 35 سال است، ادامه داد: مهلت ثبت نام برای علاقمندان تا یکم مهرماه سال جاری است.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیرجند خاطرنشان کرد: متقاضیان به حوزه بعد از انجام ثبت نام و پذیرش در آزمون و مصاحبه حضوری می توانند در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان به تحصیل بپردازند.

حجت الاسلام اسداللهی اظهار کرد: هدف حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیرجند طلبه شدن دانشجویان نیست بلکه هدف این است که سطح معارف دینی و اطلاعات حوزه دانشجویان بالا باشد.

وی افزود: در ابتدای ثبت نام مبلغ اندکی از متقاضیان گرفته می شود و سپس تمام 60 واحدی که دانشجویان در آن مشغول به تحصیل می شوند رایگان ارائه خواهد شد.

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان بیرجند گفت: اساتید با تجربه در این کلاس ها حضور دارند و برای هر دانشجویی لازم است تا حداقل 60 واحد در کنار مابقی درس ها داشته باشند./880/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات