۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۵۱۴۱۸۴

اساتید برتر حوزه علمیه خواهران معرفی و تجلیل شدند

در اختتامیه جشنواره علمی اساتید حوزه علمیه خواهران از ۹ برگزیده در رشته های فقه، اصول و احکام تقدیر به عمل آمد.
اختتامیه دومین جشنواره علمی اساتید حوزه علمیه خواهران اختتامیه دومین جشنواره علمی اساتید حوزه علمیه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در اختتامیه دومین جشنواره علمی اساتید حوزه علمیه خواهران از 9 نفر از اساتید برجسته رشته های فقه، اصول و احکام تجلیل به عمل آمد.

این اساتید که از میان 172 استاد راه یافته به مرحله کشوری انتخاب شدند که در رشته فقه خانم رقیه جمشیدی از مدرسه علمیه حضرت ولی عصر شهر گرمه استان اردبیل رتبه اول، خانم نسترن محمدی ارگنه از مدرسه علمیه الزهرای شهرستان صحنه استان کرمانشاه رتبه دوم و خانم ندا طاهری از مدرسه علمیه استان اصفهان رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش احکام نفر اول خانم الهام محمدی از مدرسه علمیه کوثر شهر قزوین، نفر دوم خانم اعظم رهامی مدرسه علمیه حضرت زینب(س) شهر یزد و نفر سوم خانم حمیده فتحیان از شهر اردبیل مدرسه علمیه الزهرا(س) بودند.

برگزیدگان این جشنواره در گرایش اصول نفر اول خانم مرضیه خادمیه مدرسه علمیه فاطمیه شهر کرمان، نفر دوم رقیه خانم حکیمه قویشاوی از شهر رامهرمز استان خوزستان و نفر سوم خانم فریبا سلطان علی زاده از مدرسه علمیه الزهرا شهرستان شبستر استان آذر بایجان شرقی بودند.

گفتنی است در این جشنواره همچنین از نگاره انجمن های علمی و پورتال اساتید رونمایی شد.

خالقی، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران در رابطه با نگاره انجمن های علمی گفت: محتوای علمی تولید شده در انجمنهای علمی هر رشته تحصیلی در این نگاره آمده است که این مباحث در اختیار طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران قرار می گیرد و می توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: کار دیگری که انجام شده است پورتال اساتید است که شامل صفحه ویژه اساتید می شود؛ در این صفحه امکاناتی برای اساتید در نظر گرفته شده که ساعت های تدریس و ارتباط هایی که می توانند با شاگردان بر قرار کنند در آن طراحی شده است./843/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات