۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۵۱۳۶۵۶
به زودی در سراسر کشور؛

دوره‌های ویژه فن خطابه مؤسسه امیر بیان برگزار می شود

مدیر مؤسسه خطابه امیر بیان از برگزاری دوره‌های ویژه فن خطابه این مؤسسه آموزشی در سراسر کشور خبر داد و بر حضور فعال و مستمر طلاب قم و هشت استان دیگر در دوره های مختلف این مؤسسه تأکید کرد.
مؤسسه امیربیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام رمضانعلی کلاته، مدیر مؤسسه خطابه امیربیان، امروز در مراسم افتتاحیه دوره تابستانه این مؤسسه آموزش عالی خطابه که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت امام کاظم(ع)، برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال نعمت‌های فراوانی به مؤسسه خیریه امیربیان عطا کرده است که از جمله آن نعمت‌ها می‌توان به فراهم ساختن شرایطی مساعد برای برگزاری دوره‌های تابستانه در این مؤسسه اشاره کرد.

حجت الاسلام کلاته، با اشاره به برگزاری گسترده و مستمر دوره‌‌های تابستانه در این مؤسسه گفت: دوره‌های حرفه‌ای فن خطابه افزون بر استان قم، در هشت استان دیگر نیز در حال برگزاری است.

وی، افزود: این دوره تابستانی که 18 روز به صورت صبح و عصر به طول خواهد انجامید، با حضور بیش از 300 نفر از متعلمین دوره‌های هفتم و هشتم مؤسسه آموزش عالی خطابه امیربیان در دوره تابستانه نیز آغاز شده است که مهم‌ترین سرفصل‌های این دوره آموزش جذاب سازی سوژه‌، سخنرانی شاد، افزایش اعتماد به نفس و... به سخنران است.

مدیر مؤسسه امیربیان با تأکید بر این که در آینده نزدیک دوره‌های ویژه فن خطابه مؤسسه امیربیان در سراسر کشور برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برای راه‌اندازی نمایندگی‌های این مؤسسه نیازمند حضور فعال و مستمر طلاب قم و هشت استان دیگر در دوره‌های مختلف این مؤسسه هستیم تا بتوانیم شعبه‌های جدید را در استان‌های دیگر افتتاح کنیم.

وی با قرائت روایتی از امام حسن مجتبی(ع) در رابطه با ارزش و اهمیت بالای فراگیری علم،‌ خاطرنشان کرد: آموزش علم به دیگران هدیه‌ای ارزشمند و بی‌بدیل است چرا که توسط علم می‌توان دشمنان اسلام را مقهور قدرت خود بکنید تا در برابر دانش شما سر تسلیم فرود آورده و به آنچه می‌گویید عمل کنند./878/پ۲۰۲/ی

اکتای بهمنی
ارسال نظرات