۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۵۱۳۵۰۹
با محوریت علامه شیخ شوشتری؛

کتاب «بخوان بنام گل سرخ» رونمایی شد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: دو کتاب «بخوان بنام گل سرخ» و «وضوی عشق» با محوریت علامه شیخ شوشتری رونمایی شد.
رونمایی از کتاب

علی بهرامی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، در رابطه با آیین رونمایی از کتاب های «بخوان بنام گل سرخ» و «وضوی عشق» خاطرنشان کرد: مراسم رونمایی با همکاری نهاد تبلیغات اسلامی و حضور علاقه مندان حوزه کتاب، هنرمندان، نویسندگان شوشتری در فضای کاملا تخصصی برگزار شد که در خلال آن افزون بر شعرخوانی، گزارشی از روند چاپ کتاب ها از سوی نویسندگان ارائه گردید.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با بیان اینکه کتاب «بخوان بنام گل سرخ» اثر غلامعباس امانی است، افزود: این کتاب در برگیرنده کرامات و داستان های زندگانی علامه بزرگوار شیخ شوشتری است که با توجه به استقبال صورت گرفته و اتمام چاپ اول، در هفته آینده شاهد چاپ دوم خواهیم بود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه کتاب «وضوی عشق» چهارمین اثر ابوالقاسم حیدر است، اظهار داشت: این کتاب در حوزه نمایش و محور آن درباره دو نمایش نامه است که تحت این عنوان منتشر گردید؛ ناگفته نماند که چاپ کتاب های پیشین این نویسنده از سوی انتشارات سوره مهر صورت گرفت.

بهرامی هدف از برگزاری مراسم رونمایی را تجلیل و تقدیر از پدیدآورندگان آثار مکتوب در حوزه کتاب و تشویق جوانان به نویسندگی و حوزه ادبیات بیان کرد.

وی گفت: تاکنون سعی کرده ایم هر کتابی که در زمینه های هنری، شعر، ادبیات، نمایش نامه، فرهنگ و مذهبی در سطح شهرستان شوشتر چاپ شد با رضایت نویسنده، مراسم رونمایی را برگزار می کنیم و همچنین برخی کتب در سطح دانشگاه و حوزه های علمیه در شهرستان چاپ شده اند./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات