۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۵۱۳۴۷۳
همزمان با ایام دهه کرامت انجام می شود؛

تحویل تعدادی مسکن به خانواده شهدای مدافع حرم

مسؤول جامعه انجمن های اسلامی بازار و اصناف کشور گفت: تعدادی مسکن برای خانواده شهدای مدافع حرم پیش بینی شده که به احتمال قوی در ایام دهه کرامت تحویل افراد می شود.
دهه کرامت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مصطفی بهارلویی مسؤول جامعه انجمن های اسلامی بازار و اصناف کشور ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی برنامه های دهه کرامت کشور که در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، گفت: برای ایام دهه کرامت ویژه اصناف سراسر کشور 26 برنامه تدارک دیده شده است.

وی افزود: تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه در 5 ذیقعده یعنی روز بزرگداشت امامزادگان یکی از برنامه ها به شمار می رود که در تهران و 15 استان انجام خواهد شد، ارسال پیامک های گروهی در طول دهه کرامت در دستور کار است که حدود یک میلیون و 500 هزار پیامک ارسال خواهد شد.

بهارلویی آذین بندی بازارها و مراکز مهم تجاری کشور را از دیگر برنامه های اصناف برشمرد و اظهار داشت: در کنار این آذین بندی ها ایستگاه های صلواتی، خیمه های معرفت و برنامه های فرهنگی و تبلیغی متعددی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: در این ایام هزاران بسته پذیرایی توزیع می شود که در این بسته ها یک پیام اخلاقی و تربیتی از اهل بیت(ع) هم قرار دارد، برگزاری مراسم تجلیل از بانوان همکار برنامه دیگر اتاق ها و اتحادیه های صنفی است که با گل و هدایایی به مناسبت روز ولایت حضرت معصومه(س) انجام می شود.

مسؤول جامعه انجمن های اسلامی بازار و اصناف کشور ابراز داشت: برگزاری جشن زیر سایه خورشید از دیگر برنامه ها به شمار می رود که جشن مفصلی در بازار تهران و برخی استان ها با محوریت اصناف صورت می گیرد، هماهنگی با سازمان اقتصادی اسلامی نیز سبب تهیه و ابلاغ دستور به صندوق های سراسر کشور شده تا در این ایام تمهیدات و تسهیلاتی را برای مراجعه کنندگان در نظر بگیرند.

وی عنوان کرد: جشن های بسیار فاخری در نظر گرفته شده و در این جشن ها مسابقات و برنامه های فرهنگی متعددی برنامه ریزی شده است، دیدار با خانواده های شهدای انقلاب و مدافع حرم و گلباران قبور شهدا از دیگر برنامه های  اصناف در دهه کرامت است.

بهارلویی خاطرنشان کرد: تعدادی مسکن برای خانواده شهدای مدافع حرم پیش بینی شده که به احتمال قوی در ایام دهه کرامت تحویل افراد می شود./1323/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات