۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۱۳۲۹۲
نماینده مجلس خبرگان:

سپاه پاسداران ستون فقرات انقلاب است

مولوی سلامی با تاکید بر اینکه سپاه ستون فقرات انقلاب است، گفت: امروز وجود و استواری انقلاب به سبب فداکاری و از خودگذشتگی رزمندگانی است که با همه وجود از انقلاب دفاع می‌کنند.
مولوی نذیر احمد سلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نذیر احمد سلامی نماینده مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در مراسم یادواره شهید وحدت سردار نورعلی شوشتری که در مصلای بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، گفت: در مدت کوتاهی که شهید شوشتری در سیستان و بلوچستان حضور داشت با رفتار محبت آمیزش انس و الفت عجیبی بین قبائل و طوائف آن خطه ایجاد کرد.

وی افزود: رفتار این شهید سبب شد مردم به نظام و انقلاب علاقه‌مند شوند و پیوند ناگسستنی بین مردم، سپاه و نظام ایجاد کرد.

مولوی سلامی با اشاره به ناامنی‌های منطقه، بیان داشت: ایران امنیت خود را مرهون مولفه‌هایی همچون اجرای موازین اسلامی، توصیه‌های خردمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب و دیگر وجود فرهنگ ایثار و مقاومت سپاه پاسداران انقلاب در برابر هجمه‌های دشمن است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه سپاه ستون فقرات انقلاب است، گفت: امروز وجود و استواری انقلاب اسلامی به سبب فداکاری و از خودگذشتگی رزمندگانی است که با همه وجود از انقلاب دفاع می‌کنند.

وی در پایان با استناد به کلام امام راحل مبنی براینکه اگر نیروهای سپاه نبودند امنیت نیز نبود، خاطرنشان کرد: استمرار و دوام بخشیدن به انقلاب بسیار سخت‌تر از خود انقلاب کردن است بسیاری از توده‌ها پس از پیروزی انقلاب سعی داشتند انقلاب را به نفع اربابانشان مصادره کنند اما با هدایت داهیانه امام راحل و از خودگذشتگی سپاه و سایر نیروهای مسلح این اتفاق رخ نداد./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات