۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۵۱۳۰۵۷
امام جمعه دابو و دشت سر:

دولت دوازدهم روحیه جهادی و خستگی ناپذیر داشته باشد

حجت الاسلام تقی زاده ‌آملی گفت: دولت یازدهم یکی از پیرترین دولتها بوده است که ضرورت دارد دولت آینده از جوانان بهره گیری لازم و شایسته را داشته باشد.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده آملی، امام جمعه دابو و دشت سر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با اشاره به تشکیل کابینه دولت دوازدهم، اظهار داشت: وزرای دولت دوازدهم باید دارای آینده نگری، خلاقیت و نوآوری باشند.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: نیاز است وزرایی برای کابینه انتخاب شوند که بینشی استراتژیک نسبت به مسائل مختلف داشته و از روحیه جهادی و خستگی ناپذیری لازم و شایسته برخوردار باشند.

حجت الاسلام تقی زاده آملی ادامه داد: دولت یازدهم یکی از پیرترین دولتها بوده است که ضرورت دارد دولت آینده از جوانان بهره گیری لازم و شایسته را داشته باشد.

امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که ضرورت دارد از وجود جوانان در مجموعه کابینه دولت دوازدهم بهره گیری شود، بیان داشت: باید از جوانانی که شجاعت در مدیریت و توان مدیریت راهبردی دارند استفاده شود.

حجت الاسلام تقی زاده آملی با اشاره به این که وزرای کابینه باید سابقه مدیریت داشته باشند، گفت: نیاز است افرادی که انتخاب می شوند دارای ادب سیاسی و کاری بوده و برنامه نگر باشند تا بتوانند امور حوزه کاری خود را به نحوی شایسته مدیریت کنند.

امام جمعه دابو و دشت سر اظهارداشت: افرادی که انتخاب می شوند باید خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم را سرلوحه امور خود قرار دهند و عدالت، پاکدستی، مردمداری و امانتداری در سرلوحه کاری آنان باشد.

وی تصریح کرد: سهم خواهی اصلاح طلبان بی مورد است و با روحیه انقلابی و شایسته سالاری همخوانی ندارد که نیاز است به این امر توجه لازم صورت گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دولت دقت و توجه شایسته ای داشته باشد تا دولتی ضد رکود ایجاد شود، گفت: رکود زیادی در دولت گذشته داشتیم که باید زمینه لازم برای حل مشکلات رکود موجود در کشور و بهبود شرایط اقتصادی فراهم شود.

وی افزود: این مسائل بیان شده به عنوان توصیه ای برای دولت دوازدهم است که هرگونه خدمتی باشد آماده بوده و اهل ترس نیستیم و روحیه شجاعت طلبی داریم./1314/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات