۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۵۱۲۸۴۲
آیت الله قبلان:

جنگ آزادی لبنان از لوث تکفیری‎ها آغاز شده است

رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان تأکید کرد که جنگ آزادی لبنان از لوث تکفیری‎ها آغاز شده است.
آیت الله عبدالامیر قبلان از علمای لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عبدالامیر قبلان رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در پیامی به آغاز عملیات آزادسازی مرزهای این کشور از لوث تروریسم از سوی نیروهای مقاومت اشاره کرد و افزود: لبنانی های باید در یک صف به مقابله با تروریست های تکفیری و صهیونیستی که ملت و ارتش و وحدت و ثبات و امنیت لبنان را هدف قرار داده اند، بپردازند.

وی تصریح کرد: جنگ آزادی لبنان از لوث اشغالگران تکفیری آغاز شده است تا همه لبنانی ها از شر باندهای تروریستی که به کشتار و آواره کردن مردم و گسترش فساد و جنایت مشغول هستند، نجات یابند. 

این عالم لبنانی اظهار داشت: این مساله به همبستگی لبنانی ها و تمسک آنان به معادله ارتش، ملت و مقاومت که لبنان را از مصائب حفظ کرده است، نیاز دارد. لبنان با این معادله به قدرت دست یافته و به سد محکمی در برابر هرگونه تهدید و دشمنی مبدل شده است.

آیت الله قبلان ادامه داد: لبنانی ها باید با قرار گرفتن در کنار ارتش و مقاومت به تحکیم قدرت خود پرداخته و با یکدیگر جهت قدرتمندتر شدن ارتش و مقاومت همکاری کنند تا کشور در برابر توطئه ها ایستادگی کند.

وی همچنین حمایت مادی و معنوی دولت از ارتش را خواستار شد و تأکید کرد: ارتش باید به تجهیزات نوین مسلح شود و نیروهای تازه نفسی استخدام شوند تا بتواند به وظیفه ملی خود عمل کرده و خطرها و چالش ها را از لبنان دور و در برابر تروریسم تکفیری و صهیونیستی ایستادگی کند.

رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در بخش پایانی این پیام خاطرنشان ساخت: بر ملت قهرمان و شجاع لبنان واجب است با محافظت از وحدت و همزیستی مشترک میان مسیحیان و مسلمانان در یک خندق قرار گرفته و با دشمنان انسانیت و ادیان یعنی صهیونیست ها و تکفیری ها مبارزه کنند./980/ب901/د

ارسال نظرات