۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۵۱۲۲۸۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

فعالیت های کمیته امداد در کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین است

نماینده ولی فقیه در لرستان کمیته امداد را نهادی ارزشی خواند و گفت: فعالیت های این نهاد در کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، بعدازظهر امروز در دیدار رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) وجود آسیب های اجتماعی را از موضوعات مهم خواند که نیازمند بررسی و مقابله با آنها است.

وی با بیان اینکه بیشترین آسیب اجتماعی در جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهد هستیم، افزود: باید جلوی گسترش ای آسیبها گرفته شود و نهادهای فرهنگی در این زمینه نقش آفرینی کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان وجود آسیب های اجتماعی را بزرگ ترین چالش برای هر حکومت خواند و خاطرنشان کرد: نباید از این آسیبها غافل شد بلکه با برنامه ریزی به موقع و هدفمند جلوی رواج اسیبها گرفته شود.

وی در ادامه از کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان نهادی ارزشی، ولایی و انقلابی یاد کرد که خدمتهای فراوانی به نظام داشته است، عنوان داشت: فعالیت های این نهاد در کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرین است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: فعالیتهای کمیته امداد در حوزه فقرزدایی و حمایت از افراد بی بضاعت موجب حفظ آبروی نظام است.

وی با بیان اینکه نیازمندی جامعه هدف فقط پول نیست، اظهار داشت: شخصیت، کرامت بخشیدن و توانمند سازی از جمله مسائلی است که باید مورد توجه کمیته امداد قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه بیان کرد: برای مقابله با آسیبها و هجمه های فرهنگی باید آموزش احکام و مسائل فرهنگی مورد توجه کمیته امداد قرار گیرد.

وی با تأکید بر ضرورت سیر کردن فکر و اندیشه افراد تحت پوشش کمیته امداد خاطرنشان کرد: با آموزش مسائل فرهنگی مشکلات فرهنگی اجتماعی برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت اشتغال زایی و تأمین مسکن نیازمندان بیان کرد: وجود مسکن و تأمین سرپناه برای محرومان و اشتغال زایی بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می شود./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات