۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۵۱۱۹۶۷
امام جمعه اهرم:

حجاب جایگاه خانواده را بالا و کانون خانواده را گرم می کند

امام جمعه اهرم با اشاره به اینکه حجاب کرامت زن را بالا می برد، گفت: حجاب شامل همه می شود و صفا را در کانون خانواده و در جامعه به درجه والا و جایگاه اصلی خود در نظام آفرینش می رساند.
امام جمعه اهرم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت السلام عیسی راستگو شامگاه یک شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه عفاف و حجاب مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم گفت: حجاب از مقدسات و یکی از شعارهای دین ماست که ما در مقابلش شهید دادیم و حادثه مسجد گوهر شاد کسی فراموش نمی کند روزی که زنان و مردان دیندار ما هدفشان این بود که از مقدسات و ارزش های اسلام دفاع کنند.
 
امام جمعه اهرم افزود: کشف حجاب از سوی عوامل رضاخانی در مسجد گوهر شاد مشهد، هدفشان تجاوز و از بین بردن مقدسات ناب اسلام بود و به خود می بالیم که چنین زنان و مردان آگاه و شجاعی داشتیم که با خون خود این تقدس اسلامی را حفظ کردند.

حجت الاسلام راستگو خاطرنشان کرد: ان شاءالله که بتوانیم از حجاب و کرامت انسانی دفاع کنیم که حجاب محدودیت نیست بلکه مصونیت در برابر گناه است و همچنین ناهنجاری های اجتماعی است که ما باید از آن حفاظت و پاسداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه حجاب کرامت زن را بالا می برد افزود: حجاب شامل همه می شود و صفا را در کانون خانواده و در جامعه به درجه والا و جایگاه اصلی خود در نظام آفرینش می رساند.

امام جمعه شهر اهرم تأکید کرد: حجاب و عفت زنان و مردان ملت مسلمان روشنایی دین اسلام را به تصویر می کشد و دشمنان اسلام در همه حال خواهان حذف ارزش های ما می باشند پس ما نیز باید مانند گذشتگانمان درحفظ آن در  این مسیر گام بر داریم./204/846/ب1

ارسال نظرات