۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۵۰۸۰۴۳

واکنش العمل اسلامی لبنان به بمباران دیرالروز از سوی آمریکا

جبهه العمل اسلامی لبنان بمباران زندان داعش و کشته شدن جمعی از زندانیان بی گناه از سوی آمریکا در دیرالروز سوریه را محکوم کرد.
جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان، حمله جنگندهای ائتلاف آمریکایی به زندانی متعلق به داعش در دیرالزور سوریه که به کشته شدن 42 تن از غیرنظامیان سوری در بند تروریست ها انجامید را به شدت محکوم کرد.

در این پیام آمده است: جنایت شنیعی که جنگنده های ائتلاف بین المللی به ریاست آمریکا در دیرالزور مرتکب شدند و به کشته شدن جمعی از زندانیان بی گناه نزد گروه تروریستی داعش انجامید را محکوم کرده و این مساله را نشان دهنده کذب بودن ادعای آمریکا در مبارزه با این گروه می دانیم.

العمل اسلامی افزود: در همین راستا شاهد بمباران غزه از سوی جنگنده های صهیونیستی به بهانه شلیک موشک از سوی داعش بودیم. همچنانکه حملات هوایی و موشکی صهیونیستی علیه پایگاه های نظامی ارتش سوریه در قنیطره و جولان اشغالی را محکوم می کنیم.

این جبهه تأکید کرد که این سه حمله آمریکایی و صهیونیستی علیه شهروندان بی گناه زندانی و محور مقاومت در غزه و سوریه با هدف تضعیف این محور و رسیدن به اهداف و تحقق توطئه های کینه توزانه و پست و حفظ امنیت رژیم اشغالگر صورت گرفتند.

جبهه العمل اسلامی لبنان اظهار داشت: بدینوسیله فلسطین از اذهان اعراب و مسلمانان دور شده و به جای اینکه امت به نبرد با دشمن واقعی ملت های عربی و اسلامی و اشغالگر مسجد الاقصی و قدس و سرزمین اسراء و معراج بپردازد، ایران و محور مقاومت به عنوان دشمن امت اسلامی معرفی می شود.

گفتنی است جنگنده های این ائتلاف، یک زندان متعلق به داعش در «دیرالزور» را بمباران کردند که به دنبال این حمله ۴۲ نفر از غیرنظامیان سوری در بند تروریست های تکفیری داعش کشته شدند و احتمالاً بدلیل وخامت حال افراد زخمی، بر این تعداد افزوده خواهد شد./980/ب902/د

 

ارسال نظرات