۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۵۰۷۶۲۲
گروه های انقلابی بحرین تأکید کردند؛

مخالفت قاطع ملت بحرین با عادی سازی روابط با صهیونیست‎ها

گروه های انقلابی بحرین بر مخالفت قاطع ملت با سیاست آل خلیفه در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کردند.
روز قدس در بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه های انقلابی بحرین متشکل از ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، جریان الوفاء اسلامی، جریان العمل اسلامی، جنبش حق، جنبش آزادگان بحرین و جنبش خلاص با صدور پیامی مشترک از مشارکت گسترده مردم در تظاهرات روز جهانی قدس تقدیر کردند.

در این پیام آمده است: افتخار خود را از مواضع ملت اصیل و علمای بحرین در عدم فراموشی فلسطین و ملت مظلوم آن و مشارکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس با وجود سیاست های سرکوبگرانه نظام آل خلیفه اعلام می کنیم.

این گروه ها افزودند: حضور مردم بحرین در تظاهرات روز جهانی قدس با دیدگاه آل خلیفه در قبال فلسطین و رژیم صهیونیستی کاملا مغایر است چرا که دولت بحرین در راستای عادی سازی روابط و نشستن در دامان صهیونیست ها گام برمی دارد.

انقلابیان بحرینی تصریح کردند: آل خلیفه همانند سایر دیکتاتورها درصدد انحراف قطب نما، شعله ور کردن جنگ ها و ایجاد شکاف در کشورهای عربی و اسلامی به سود رژیم اشغالگر است اما محور مقاومت و ملت های منطقه به مخالفت با عادی سازی روابط پرداخته و فعالتر شدن گزینه مقاومت جهت آزادی کامل فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی را خواستار هستند.

گروه های انقلابی خاطرنشان ساختند که ملت بحرین به حمایت از ملت و مساله فلسطین ادامه داده و هر سال با هدف حمایت از مقاومت در تظاهرات روز جهانی قدس شرکت می کنند چرا که ایمان دارند مقاومت تنها راه آزادی و اخراج اشغالگران است./980/ب902/د

ارسال نظرات