۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۵۰۷۵۱۲
معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

شرکت پذیرفته شدگان حوزه های علمیه برادران در طرح میثاق طلبگی

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان با اشاره به پذیرش ۲۷۰ طلبه نوورود در مدارس علمیه برادران استان لرستان، گفت: پس از ماه مبارک رمضان پذیرفته شدگان در طرح میثاق طلبگی شرکت می کنند.
میثاق طلبگی

حجت الاسلام سید محمدباقر موسوی، معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره های مصاحبه پذیرفته شدگان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه 270 نفر از پذیرفته شدگان در آزمون کتبی حوزه هم اکنون در برگزاری مصاحبه ورود با یکدیگر در رقابت هستند، افزود: این دوره از سوی مدارس علمیه استان برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: مصاحبه ورودی با محوریت اطلاعات عمومی و دینی داوطلبان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی و تهذیبی اختبار و تثبیت با شرکت پذیرفته شدگان، اظهار داشت: این دوره یک ماهه پس از پایان ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

برگزاری طرح میثاق طلبگی در حوزه علمیه برادران لرستان

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان عنوان کرد: پیش از برگزاری این دوره آموزشی یک ماهه پذیرفته شدگان در برگزاری طرح میثاق طلبگی شرکت خواهند کرد.

وی بیان داشت: هدف از برگزاری این دوره یک ماهه آشنایی پذیرفته شدگان با فضای حوزه، دروس ابتدایی و ارتقای سطح اخلاقی آنان است.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: پس از پایان این دوره آموزشی و تهذیبی و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید افراد به عنوان طلبه نوورورد در مدارس علمیه تحصیل خود را آغاز می کنند.

گفتنی است، هم اکنون یک هزار و 284 طلبه در مدارس علمیه برادران استان لرستان مشغول تحصیل و فراگیری علوم دینی در سطح یک و دو هستند./9459/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات