۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۵۰۷۲۸۶
امام جمعه موقت اهواز:

حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس، نمایش دهنده عزم ملت ایران است

امام جمعه موقت اهواز گفت: حضور حماسی مردم با زبان روزه در راهپیمایی روز قدس نمایش دهنده عزم ملت ایران است.
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز در رابطه با حضور پرشور اهوازی ها در راهپیمایی روز جهانی قدس ابراز داشت: راهپیمایی های مردم اهواز ویژگی های خاص خود را دارد که پیش از آن رهبری به آن اشاره کرده اند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به هوای گرم اهواز گفت: ویژگی راهپیمایی اهواز و خوزستان در آن است که مردم سلحشور، دلاور و قهرمان و قهرمان پرور استواری های خود را در میدان عمل نشان دادند.

امام جمعه موقت اهواز اظهار داشت: مردم برای حضور در راهپیمایی با تحمل گرمای بسیار شدید و با زبان روزه فاصله های طولانی را طی می کنند تا با رهبرمعظم انقلاب تجدید عهد و پیمان دوباره ای داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی خاطرنشان کرد: حضور حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس نمایش دهنده عزم ملت ایران است، عزمی که پس از آزادی کربلا ان شاء الله می رود تا شاهد آزادی قدس شریف باشد./۲۰۲/۹۴۵۶/ب۱

ارسال نظرات