۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۵۰۷۲۵۴
از سوی خبرگزاری رسا برگزار شد؛

ضیافت افطاری فعالان رسانه ای و حوزوی در قم

همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، ضیافت افطاری فعالان رسانه ای و حوزوی از سوی موسسه اطلاع رسانی رسا در قم برگزار شد.
خبرگزاری رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با شامگاه 28 ماه مبارک رمضان، ضیافت افطاری فعالان رسانه ای و حوزوی از سوی موسسه اطلاع رسانی رسا در قم برگزار شد.

در این مراسم، نمایندگانی از روابط عمومی شورای عالی حوزه های علمیه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعه الزهرا(س)حوزه علمیه خواهران قم، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، مرکز خبر حوزه(حوزه نیوز)، مرکز خدمات حوزه های علمیه، مجمع عالی حکمت اسلامی و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور حضور داشتند.

حجت الاسلام محمدمهدی محققی، مدیر عامل خبرگزاری رسا در این مراسم ضمن قدردانی از حضور فعالان رسانه ای و حوزوی، اظهار داشت: این هم اندیشی به منظور تعامل، همفکری و افزایش فعالیت های رسانه ای در میان حوزویان تشکیل شده است و تلاش خواهیم کرد با همفکری شما حوزویان عزیز بتوانیم گام های موثری را در آینده برداریم.

در ادامه این هم اندیشی هر یک از نمایندگان مراکز حوزوی به ارائه دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند و از فعالیت های مراکز حوزوی متبوع خود گزارشی ارائه کردند.

در پایان این جلسه، مصوب شد این هم اندیشی هر دو ماه یکبار برگزار شود و فعالان رسانه ای و حوزوی به تعامل و هم اندیشی بیشتری بپردازند./917/  ۲۰۲/ص

ارسال نظرات