۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۵۰۶۹۱۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

چشم پوشی سازمان ملل از جنایت های مستکبران جای تعجب دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن آزادانه در تمام دنیا هر جنایتی را دوست دارد انجام می‌دهد و بعد کشورهایی که از جان و ناموس خود دفاع می‌کنند را تروریست می‌نامند در حالی که خودشان تروریستند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امشب در مراسم بزرگداشت شهید مصطفی چمران و روز بزرگداشت بسیج اساتید اظهار داشت: در گذشته پرده‌هایی از حیا در دنیا وجود داشت و دشمن کارهای زشت را با زبان دیپلماسی انجام می‌داد و ملاحضه کاری‌های بسیاری صورت می‌گرفت اما امروز دیگر خبری از پرده‌های حیا نیست و دشمن به جان مسلمانان و مظلومان عالم افتاده است و جنایتی نیست که انجام ندهند و پنهان نکنند.

وی گفت: بیش از 2 سال کشورهای اروپایی، آمریکا و اسرائیل به جان کشورهای اسلامی مانند یمن، بحرین، میانمار و سوریه افتاده است و بلایی نیست که بر سر این کشورها نیاورند، تمام این کشورها را ویران کردند و زنان و کودکان را می‌کشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: با این حال سازمان ملل در روزهای اخیر به یمن هشدار داد تا حملات خود را علیه عربستان سعودی متوقف کند و این نشان می‌دهد که سازمان ملل همه چیز را به تمسخر گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه باید به حال این همه جنایت دشمن و مسخره بازی سازمان ملل خون گریه کرد، تصریح کرد: دشمن آزادانه در تمام دنیا هر جنایتی را دوست دارد انجام می‌دهد و بعد از این همه جنایت، کشورهایی که از جان و ناموس خود دفاع می‌کنند را تروریست می‌نامند در حالی که خودشان تروریست هستند.

وی با بیان اینکه دین بی دانش و دانش بی دین دنیا را به اینجا کشانده است، ادامه داد: به طور قطع بشر باید از راه علم به هر چه که می‌خواهد دست پیدا کند به همین دلیل بشر همواره به دنبال علم بوده، است و خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی علم به تنهایی را مرکب خطرناک و بی افسار دانست و خاطرنشان کرد: از دنیایی که تنها علم دارد و ایمان در آن وجود ندارد، انتظار بهتری نمی‌توان داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه دین بی علم بهترین ابزار برای استعمار است، اظهار کرد: دنیا در آتش می‌سوزد و جنایت‌هایی که استکبار در چند سال اخیر انجام داده در طور تاریخ بی نظیر است.

وی افزود: باید تمام امور دانش بنیان شود البته خود دانش نیز باید دین بنیان باشد، دنیا امروز تشنه موضوعی جدی است و آن هم ارائه عملی اسلام ناب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امام راحل ماهیت اسرائیل و کشور غیرقابل اعتماد آمریکا را معرفی کرد و امروز نیز بعد از 38 سال کشورهای اروپایی، آمریکا را عنصری غیرقابل اعتماد می‌دانند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دنیا منتظر یک حرکت عدالت خواهانه است، عنوان کرد: امروز مسأله عدالت خواهی جدی است و روحیه عدالت خواهی امروز در مردم زنده است.

وی خطاب به مسؤولان بسیج اساتید و اعضای هيأت علمی مراكز آموزش عالی استان، تصریح کرد: به کارتان شتاب دهید، کاری که از خواص برمی‌آید هرگز از جمعیت‌های عظیم عوام برنمی‌آید و اگر کارتان را به درستی انجام بدهید تمام جمعیت خواص پشت سرتان خواهد بود./۲۰۲/۸۸۰/ب۱

ارسال نظرات