۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۵۰۵۵۶۸
نماینده مجلس:

خوشحالی برخی افراد با لبخند آمریکا حاصل می شود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی‌ها در کشور با لبخند آمریکا، بشکن می‌زنند و خوشحال می‌شوند اما باید بدانیم به آمریکا نمی‌توان دل داد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در سخنرانی مراسم شب قدر که در مسجد جامع خوسف برگزار شد، اظهار داشت: بودجه پیشنهادی دولت به مجلس برای خراسان جنوبی در سال جاری حدود 430 میلیارد تومان بود اما با پیگیری‌هایی که نمایندگان مردم استان در مجلس انجام دادند این رقم به بیش از 700 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه صنایع دستی و قالیبافی چشمه جوشان اشتغال است و به طور قطع صنایع دستی می‌تواند بازار اشتغال زیادی را ایجاد کند، گفت: طرح حمایتی دولت از استادکاران صنایع دستی و قالیبافی در مجلس به تصویب رسیده است که در این طرح وام برای مسکن قالیبافان، صادرات، تجارت، مدیریت صنایع دستی و لزوم بیمه شدن افرادی که در صنایع دستی و قالیبافی فعالیت می‌کنند دیده شده است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: گاهی انسان‌ها راه را اشتباهی می‌روند و درب خانه همه را می‌زنند جز درب خانه کسی که همه چیز از آن اوست.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: پادشاه عربستان با سفر ترامپ به منطقه ده‌ها میلیون دلار جواهرات به گردن او انداخت و با این کار می‌خواهد به ترامپ بگوید شما امورات ما را بر عهده بگیرید.

وی با بیان اینکه برخی‌ها از خدا چه چیزی کم دیده‌اند که می‌خواهند امورات خود را به ترامپ بسپارند، ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری ترامپ به خوبی عربستان را مانند گاو شیرده می‌دوشد و بعد آن را ذبح خواهد کرد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخی‌ها در کشور با لبخند آمریکا، بشکن می‌زنند و خوشحال می‌شوند اما باید بدانیم به آمریکا نمی‌توان دل داد.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: نباید بگوییم اگر آن‌ها عهده‌دار ما شوند همه چیز درست است، آمریکا اقتدار و توان موشکی نظام اسلامی را نمی‌خواهد، دشمن سعی دارد کشور را ضعیف کند و بعد از ضعیف شدن نیز به آسانی ما را شکست بدهند.

وی با بیان اینکه اگر توکل به خدا کنیم، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، افزود: مگر به خدا چه بدبینی داریم که دست به دامن آمریکا داشته باشیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ ترامپ چکاره است که امورات و کارها را به او می‌سپاریم، باید امورات خود را به خدا بسپاریم و او امورات انسان را به عهده بگیرد./880/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات