۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۵۰۳۸۹۲
آیت الله موسوی اصفهانی:

عمر حجت الاسلام اسدی همراه با برکت بود

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: حجت الاسلام اسدی در بیان احکام و ارشاد مردم بسیار موفق بود و با وجود عمر کوتاه این استاد کیفیتی مثال زدنی داشت.
آیت الله موسوی اصفهانی

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خرگزاری رسا در همدان، با اشاره به شخصیت حجت الاسلام والمسلمین اسدی اظهار داشت: از سال ۸۰ که در همدان آمدم ایشان یکی از اساتید سطح یک حوزه علمیه همدان بود و از اساتید موفق حوزه علمیه همدان محسوب می شد.

وی در ادامه ابراز داشت: تدریس وی از تدریس های سطح یک حوزه بود و  بیشتر طلاب تمایل داشتند که در درسش شرکت کنند.

آیت الله موسوی اصفهانی خاطرنشان کرد: بعد از راه اندازی سطح دو در حوزه علمیه استان همدان از سال ۸۶ برای سطح دو به مدرسه آخوند آمد و بیش از ده سال بود که در سطح دو حوزه علمیه همدان به تدریس مشغول بود.

وی افزود: این استاد فقید در مسائل اخلاقی بسیار ممتاز بود و وی یکی از مبلغان موفق به شمار می رفت؛ در ماه مبارک رمضان و محرم جمعیت در مسجد وی مملو و مشحون بود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آن مرحوم در بیان احکام و ارشاد مردم بسیار موفق بود و با وجود عمر کوتاه این استاد کیفیتی مثال زدنی داشت.

وی در پایان ابراز داشت: بنده رحلت این عالم وارسته و جلیل القدر را به علما و طلاب حوزه علمیه و همچنین به خانواده داغدارش تسلیت عرض می کنم./302/979/ب1

ارسال نظرات