۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰
کد خبر: ۵۰۳۶۸۸
به همت انجمن هنرهای تجسمی طلاب؛

طلاب هنرمند از مرجعیت شیعه بحرین حمایت کردند

طلاب هنرمند قم با برگزاری کارگاه هنری زنده با موضوع مسیحای بحرین از مرجعیت شیعه بحرین حمایت کردند.
کارگاه هنری طلاب در حمایت از شیخ عیسی قاسم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انجمن هنرهای تجسمی طلاب سراسر کشور، عصر چهارشنبه ورک شاپ هنرهای تجسمی با موضوع مسیحای بحرین(شیخ عیسی قاسم) را در راستای حمایت  از مرجعیت و با حضور جمعی از طلاب هنر مند در نگارستان اشراق قم برگزار کرد.

حجت الاسلام روح الله افشار، دبیر انجمن هنرهای تجسمی طلاب در حاشیه این ورک شاپ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: این کارگاه هنری زنده توسط طلاب جوان و هنرمند برگزار شده است و یکی از هنری ترین ورک شاپ هایی است که تا کنون در استان قم به وسیله طلاب برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری این کارگاه هنری را حمایت از مرجعیت شیعه بحرین به ویژه شیخ عیسی قاسم عنوان کرد و گفت: سعی شده است در این ورک شاپ از تمام ظرفیت هنری انجمن هنرهای تجسمی طلاب استفاده کنیم.

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد: در این کارگاه هنری از نقاشی، طراحی، تصویرسازی، کاریکاتور، گرافیک و شعر استفاده می کنیم تا بتوانیم از شیخ عیسی قاسم حمایت کامل هنری داشته باشیم.

وی افزود: ما قبل از این فراخوانی را به طلاب جوان داده بودیم و از بهترین هنرمندان طلبه استفاده کرده ایم و آثاری که در این کارگاه خلق بشود هم از نظر رسانه ای و هم از نظر تبلیغی می تواند تأثیر فراوانی در جامعه در جهت حمایت از مرجعیت شیعه بحرین داشته باشد.

گفتنی است در این کارگاه محفل شعر خوانی با همین موضوع با حضور استاد محمدعلی مجاهدی پدر شعر آیینی کشور برگزار شد./843/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات