۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۵۰۲۰۵۵
با حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد؛

مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی در زنجان برگزار می شود

مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در زنجان برگزار می شود.
امام خمینی (ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، سید سعید حسینی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در جلسه ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در زنجان با اشاره به تداخل ماه مبارک رمضان با ایام 14 و 15 خرداد، گفت: طبق ابلاغیه­‌ای که از تهران صادر شده است به دلیل تداخل این ایام با ماه پرفضلیت رمضان،  اعزام نفرات به تهران نخواهیم نداشت و مراسم گرامیداشت در خود استان­‌ها برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به محدودیت های طبیعی ایجاد شده در برگزاری مراسمات در ماه مبارک رمضان، افزود: مراسم گرامیداشت این ایام  باید در نوبت عصر برگزار شود که به افطار ختم شده یا بعد از افطار برنامه ادامه پیدا کند.

این مقام مسؤول در ادامه خاطرنشان کرد: در صورت کمک خیران برای تدارک افطار، برنامه گرامیداشت رحلت حضرت امام خمینی(ره) عصر برگزار شده و با پذیرایی افطار و سپس سخنرانی و مداحی برنامه ادامه پیدا می­‌کند؛ ولی در صورت نبود افطار، این برنامه از ساعت 10 تا 12 انجام می‌شود.

حسینی در ادامه با اشاره به دعوت از افراد شاخص برای سخنرانی در این مراسمات به دلیل اهمیت بالای آن، اظهار داشت: حضور حجت الاسلام ابوترابی فرد، نائب رییس سابق مجلس شورای اسلامی و یکی از شاگردان امام و پیرو خط رهبری برای سخنرانی در این برنامه قطعی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه با بیان این که مکان این جلسه به خاطر مشخص نشدن مسأله افطاری معلوم نیست، یادآور شد: در صورت فراهم شدن مراسم افطاری این برنامه در حسینیه اعظم زنجان برگزار شده اما در صورت عدم وجود مراسم افطاری، یا در حسینیه اعظم و یا در امامزاده سید ابراهیم(ع) برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به گرامیداشت سالروز قیام 15 خرداد، گفت: این برنامه با گرمیداشت شهدای 15 خرداد و شهدای رمضان همزمان گرفته شده و مکان آن یا در امامزاده سید ابراهیم(ع) و یا در یکی از مساجد بزرگ شهر برگزار خواهد بود که مکان و زمان آن به مراتب اعلام می‌شود./949/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات