۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۵۰۲۰۱۸
ویژه طلاب حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری؛

آزمون ورودی هفتمین دوره تربیت داور مسابقات قرائت قرآن برگزار می شود

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون ورودی هفتمین دوره تربیت داور مسابقات قرائت قرآن کریم در این استان ویژه طلاب منتخب حوزه های علمیه خواهران خبر داد.
بررگزاری مسابقات حوزه های علمیه خواهران

خانم اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اضافه شدن معیار صوت و لحن به مسابقات قرائت قرآن کریم حوزه های علمیه خواهران اظهار کرد: به منظور شناسایی و آموزش واجدین شرایط داوری مسابقات قرائت، هفتمین دوره تربیت داور مسابقات قرائت قرآن کریم به صورت سراسری پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: به همین منظور آزمون ورودی این دوره، امروز در مکان مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون 11 نفر از طلاب برگزیده معرفی شده از سوی مدارس علمیه استان حضور دارند، خاطرنشان کرد: 3 نفر از منتخبان این آزمون در دوره سراسری تربیت داور که پس از ماه مبارک برگزار می شود شرکت خواهند کرد.

اسکندری با بیان اینکه این آزمون در دو مرحله کتبی و شفاهی و با نظارت مدیریت­ استان برگزار می شود، گفت: ملاک پذیرش در آزمون کسب حداقل  امتیاز 16 از هر مرحله کتبی و شفاهی است.

وی قرآن را چراغ هدایت دانست و افزود: ترویج و تبیین معارف قرآنی و انس بیشتر با قرآن لازمه جامعه امروز و هدایت نسل جوان است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز نسل جوان جامعه ما مورد تهاجم فرهنگی غرب قرار دارند، خاطرنشان کرد: بصیرت افزایی و بصیرت بخشی بین این نسل در سایه رواج ارزشهای دینی و الهی راه مقابله با این هجمه ها است.

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه آثار و برکات زیادی دارد، به ویژه برای بانوان که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و تربیت کننده نیم دیگری از جامعه هستند، ابراز کرد: قرآن نقش تربیتی مهمی در جامعه دارد و امیدواریم خواهران با مفاهیم تربیتی و انسان ساز قرآن کریم انس بگیرند تا بتوانند در تربیت نسل فردا گام های بزرگ تری بردارند و کانون خانواده خود را قرآنی کنند./۳۰۲/۹۴۵۷/ب۱

ارسال نظرات