۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۰۱۵۶۴
دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

آل‌خلیفه و ‌آل‌سعود نماد نظام‌های دیکتاتوری در منطقه هستند

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان از ظلم و ستم نظام های بحرینی و سعودی علیه ملت های خود به شدت انتقاد کرد.
علامه راجه ناصر جعفری رهبر حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با صدور پیامی، حمله نیروهای آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین و کشتار و جراحت جمعی از تحصن کنندگان در برابر منزل وی را محکوم کرد.

وی افزود: جنبش ملی، بر اساس همه قوانین و نظام ها یک فعالیت دموکراسی و قانونی و شرعی است و ما حمله به ملت بی گناه بحرین و رهبر دینی محبوب آنان یعنی شیخ عیسی قاسم و سکوت جهانیان در قبال این ظلم و تجاوز را محکوم می کنیم.

این روحانی پاکستانی تصریح کرد: نظام ظالم بحرین انواع ظلم و جنایت را با استفاده از مزدوران بیگانه و حمایت آمریکا و عربستان سعودی علیه ملت مرتکب می شود.

حجت الاسلام جعفری خاطرنشان ساخت: این جنایت با نشست ریاض به ریاست دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، همزمان شد؛ رییس جمهور کشوری که به جنایت وحشیانه علیه ملت بحرین و العوامیه عربستان و یمن می پردازد.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین با تأکید بر اینکه چنین جنایت هایی نمی تواند جنبش ملت های صلح طلب علیه نظام های دیکتاتوری و ظالم در یمن و بحرین و عربستان را متوقف کند، ادامه داد: نظام های دیکتاتوری ظالم به حمایت مالی و نظامی برای برقراری دموکراسی در سایر کشورها مشغول هستند اما ملت خود را از این حق و آزادی بیان و انتخابات محروم کرده اند.

وی از نظام های عربستان و بحرین به عنوان نمادهای این دیکتاتوری یاد کرد و بیان داشت: سازمان های حقوق بشر، شورای همکاری خلیج فارس، اتحادیه عرب و سازمان ملل نسبت به جنایت های شنیع علیه ملت های مستعضف بحرین و یمن و شهروندان العوامیه عربستان سکوت کرده و به  تماشا نشسته اند.

در بخش پایانی این پیام از وزارت خارجه پاکستان خواسته شده است که مراتب اعتراض خود را به دولت عربستان و بحرین به دلیل استفاده از خشونت علیه شهروندان اعلام کنند./980/ب902/د

ارسال نظرات