۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۰۱۲۸۲
رییس سازمان بسیج رسانه هرمزگان:

تحقق اهداف بسیج رسانه نیازمند نیروهای دلسوز و انقلابی است

رییس سازمان بسیج رسانه هرمزگان با تاکید بر اینکه کاهش آسیب ها و تهدیدات رسانه و مطبوعات هرمزگان نیازمند خرد جمعی است، گفت: تحقق اهداف بسیج رسانه نیازمند نیروهای دلسوز و انقلابی است.
پیروی منش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، مرتضی پیروی منش رییس سازمان بسیج رسانه هرمزگان امروز در نخستین جلسه انتخاب اعضا و معرفی رییس مجمع عالی بسیج رسانه که در سالن اجتماعات حسینیه ثارالله سپاه امام سجاد(ع) با حضور بخشی ازنخبگان و فعالان رسانه دعوت شده برگزار شد، گفت: مجمع عالی بسیج رسانه بالاترین مرجع استفاده ازنظر نخبگان رسانه و مطبوعات عضو بسیج خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ما به عنوان اصحاب رسانه یک قشر قدرتمند هستیم و نباید هویت خود را متزلزل کنیم، مجمع و تقویت اهداف آن به این آرمان کمک خواهد کرد.

دبیر مجمع عالی بسیج رسانه هرمزگان درادامه بیان کرد: این مجمع بایسته هایی دارد وانتظار داریم عزیزانی که عضو شوراهای ذیل این عنوان نخبگانی بسیج قرار می گیرند بتوانند درجهت تقویت قوه مفکری رسانه، قوه انگیزشی، قوه مکملی و درنهایت رسیدن به جایگاهی الگو درسطح رسانه و مطبوعات استان هرمزگان ازهیچ تلاشی فرو گذار نباشند.

پیروی منش، هدف از ایجاد مجمع را حفظ و انسجام و بهره مندی از نظرات وایده های نو و کمک به ارتقای هویت رسانه در تراز آرمان های انقلاب دانست و تصریح کرد: بسیج رسانه به معنای واقعی نیازمند پذیرای تمامی افکار دلسوز انقلاب بوده تا بتواند از خرد جمعی قشر پرتلاش رسانه و مطبوعات به دور از سلایق جناحی و سیاسی، بهره ببرد.

وی اظهار امیدواری کرد: بتوانیم به زودی با نخبگان و فعالان رسانه و مطبوعات عضو بسیج رسانه که امروز اعلام آمادگی خود را جهت عضویت در مجمع عالی بسیج رسانه و شوراهای تخصصی اعلام کردند یک جلسه تخصصی تر را در همین ماه مبارک رمضان برگزار کنیم.

رییس سازمان بسیج رسانه هرمزگان گفت: درمبانی و اصول درمجمع بازخوانی نخواهیم کرد بلکه روی روش ها و شیوه ها بازخوانی می کنیم، کاهش آسیب ها و تهدیدات رسانه و مطبوعات هرمزگان نیازمند خرد جمعی است.

پیروی منش گفت: مجمع عالی، دارای ساختار و جایگاهی است که با وجود نخبگان و صاحب نظران عضو بسیج رسانه بالاترین مجموعه کارشناسی و تصمیم گیر را از کل جامعه رسانه و مطبوعات به یک باره می تواند به همراه داشته باشد و آنچه به منافع انقلاب و صنف مربوط می شود را قانونی دنبال کند.

وی ابرازداشت: در مجموع 427 نفر از اهالی رسانه در استان عضو بسیج رسانه هستند که از بین 50 نفر دعوت شده به این نشست سعی داریم 15 تا 20 نفر را به عنوان نخبگان فکری و اندیشه ای عضو مجمع عالی بسیج رسانه انتخاب کنیم.

دبیر مجمع عالی بسیج رسانه هرمزگان با اشاره به اینکه هیچ سلیقه سیاسی و جناحی در این کار نبوده، افزود: هدف از اجرای این مجمع؛ حفظ و انسجام و بهره مندی از خرد جمعی و فکری نخبگان، فرهنگیان و اصحاب رسانه استان است.

پیروی منش اضافه کرد: اردوهای جهادی رسانه، مسابقات مقاله ای، جشنواره و رونمایی از کتاب شهید دقت از برنامه های این مجمع در آینده خواهد بود.

رییس مجمع عالی رسانه در هرمزگان هم گفت: هر تشکیلات و گروهی که در جهت پیگیری اهداف و رسیدن به اهداف صنفی تشکیل شود، مفید خواهد بود و در مورد بسیج رسانه هم این امر مشهود است.

ایوب دبیری نژاد افزود: این مجمع از بین اهالی رسانه و مطبوعات، 15 تا 20 نفر را به عنوان عضو اصلی مجمع عالی بسیج رسانه که بالاترین مرجع تصمیم گیری خواهدبود، انتخاب می کند.

وی بیان داشت: شاید اصحاب رسانه در این قالب و چارچوبی که تشکیلات بسیج درست کرده، نگنجد و با بسیج اصناف و پزشکان و غیره فرق کند اما متناسب با وظایف و اهدافی که بسیج رسانه دارند، شکل می گیرد.

گفتنی است، حکم ریاست مجمع به عهده مدیر مسؤول روزنامه دریا به ایوب دبیری نژاد از سوی سازمان بسیج رسانه کشور صادر و به وی اعطا شد./202/851/ب1

ارسال نظرات