۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۵۰۰۶۵۶
آیت الله علما:

صیانت از محتوای ارزش های دینی و انقلابی وظیفه ما است

آیت الله علما گفت: مستکبران به دنبال به فراموشی سپردن ارزشهای دفاع مقدس در کشور هستند بنابراین در حال حاضر وظیفه هر مسلمان حفظ انقلاب و اسلام و صیانت از محتوای ارزشهای دینی و انقلابی است.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور در آیین اختتامیه راهیان نور سال 95 ابرار داشت: باید شعائر دینی و اصول اسلام تحت هر شرایطی حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده و تلاش در جهت تقویت فرهنگ دفاع مقدس، جایگاه فرهنگی کشور را ارتقا می دهد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: مستکبران و دشمنان به دنبال به فراموشی سپردن ارزشهای دفاع مقدس در کشور هستند بنابراین در حال حاضر وظیفه هر مسلمان حفظ انقلاب و اسلام و صیانت از محتوای ارزشهای دینی و انقلابی است.

آیت الله علما بیان داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر فعالیتهای فرهنگی تأکید داشته و لزوم حفظ ارزشهای انقلابی را گوشزد می کنند بنابراین باید از همه توان خود در این مسیر استفاده کرد و اجازه نداد توطئه های دشمنان محقق شود.

وی اظهار داشت: باید حرکت فرهنگی مثبت و سازنده در کشور حفظ شده و به نسلهای بعد انتقال یابد، باید نسل آینده را نیز با ارزش های انقلاب و اسلام آشنا و عجین ساخت.

نماینده ولی فقیه در استان مطرح کرد: فرهنگ و هنر دو بال برای زنده نگه داشتن ارزشهای انقلابی در کشور است بنابراین باید تولیدات جامعه غنی از ارزش های انقلابی و اسلامی باشد.

امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر لزوم روشنگری درباره خط و مشی انقلاب در جامعه عنوان داشت: نباید اجازه داد دشمنان با اطلاعات غلط و گمراه کننده خود نسل جوان را از ارزشهای والای انقلابی دور کنند./202/857/ب1

ارسال نظرات