۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۵۰۰۵۸۵
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تبیین افکار امام خمینی در جامعه ضروری است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، وصیت ‌نامه امام را یک راهبرد تمام عیار برای انقلاب دانست و گفت: در هفته بزرگداشت امام باید یاد و نام ایشان در تمامی مساجد زنده باشد و افکار امام به خوبی تبیین شود.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در نشست اعضای ستاد ارتحال امام خمینی (ره) این استان که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با تبریک سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، گفت: با برنامه‌ها و گزارشات صوری حق امام راحل به درستی ادا نمی ‌شود و باید کار عمیق نسبت به مواضع امام صورت گیرد.

وی وصیت ‌نامه امام را یک راهبرد تمام عیار برای انقلاب دانست و افزود: در هفته بزرگداشت امام باید یاد و نام ایشان در تمامی مساجد زنده باشد و افکار امام به خوبی تبیین شود.

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه همه انقلابیون و وفاداران به انقلاب باید وصیت ‌نامه امام را برنامه عملی خود قرار دهند، اظهار کرد: امام راحل در وصیت ‌نامه خود تمام مسائل و موضوعات را به خوبی تبیین کرده‌اند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه روز فتح خرمشهر باید با محتوا و حقایقش زنده بماند، تصریح کرد: امام راحل آزادسازی خرمشهر را قرار گرفتن انقلاب در مسیر خود و زنده شدن مجدد آن دانست.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید ادارات، بازار، حوزه، سیاست کشور، ارزشهای جامعه، وضع جوانان و سبک زندگی با محتوای مدنظر امام همخوانی داشته باشند، اضافه کرد: حیات امام در گرو سبک زندگی اسلامی و مرگ ایشان در گرو مرگ ارزشهای اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه نباید خودباوری و خوداتکایی که امام راحل به انقلاب بخشید به خودباختگی تبدیل شود، گفت: مبادا به جای سبک زندگی دینی، سبک غربی در جامعه حاکم شود، این خطر امروز است که مرگ امام را در پی دارد.

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه متأسفانه شاهد کمرنگ شدن راه امام در جامعه هستیم، تصریح کرد: باید با برگزاری جلسات تبیین گری، کارهای هنری و فرهنگی سالروز ارتحال امام را گرامی بداریم.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری از تبدیل شدن جلسه بزرگداشت امام به جلسه صرف ترحیم انتقاد کرد و گفت: جلسات بزرگداشت امام راحل تبیینی و پرمحتوا برگزار شود./۲۰۲/۹۴۵۷/ب۱

ارسال نظرات