۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۰۰۱۰۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مبلغان نگهبان دین مردم باشند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مبلغان با تبلیغ به موقع و اثرگذار در ماه مبارک رمضان و با تلبیغ در جهت حفظ ارزش ها و فضیلت ها با توجه به رسالتی که دارند باید نگهبان دین مردم باشند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امروز در همایش طلایه داران تبلیغ که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، گفت: اساس کار حوزه تبلیغ است.

نماینده ولی فقیه در لرستان علما، روحانیت و مبلغان دینی را به عنوان سرمایه های عظیم برای کشور دانست و افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی طلایی است که به  تبلیغ دین و مکتب اهل بیت(ع) بپردازیم.

وی با بیان اینکه مسجد پایگاه و سنگر روحانیت است، خاطرنشان کرد: حفظ پایگاه دین امری ضروری است و باید امامان جماعت در این زمینه تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به شبهات و هجمه های فرهنگی دشمنان، اظهار داشت: اگر از این سنگر محافظت نکنیم دچار مشکل خواهیم شد.

وی در ادامه با یادآوری به اینکه امروزه جامعه دچار بحران بی هویتی شده است، گفت: راه نجات جامعه از این بحران سوق دادن مردم به سمت معنویت است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان به عنوان یک سفره الهی است، افزود: باید از این سفره معنوی استفاده کرد و در جهت تبیین ارزشها گام برداشت.

وی با بیان اینکه سبک زندگی دینی مردم در جامعه بسیار مورد توجه است، اظهار داشت: با ترویج ارزشها و تقویت معنویت باید سبک زندگی دینی اسلامی را ترویج داد چرا که راه مقابله با سبک زندگی غربی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: برای آگاه سازی نسل جوان و نهادینه سازی ارزشها باید از راه تعامل، ارشاد و هدایت جوانان به سمت معنویت استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه در پاسخگویی شبهات دینی با جوانان نباید مجادله صورت گیرد، گفت: مبلغان در این راستا باید دقت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی روحانیان را نگهبان دین مردم دانست و افزود: باید فضیلتهای ماه مبارک رمضان همچون نزول قرآن، شب قدر و روزه گرفتن مورد توجه ویژه مبلغان قرار گیرد.

وی اظهار داشت: روحانیت با تبلیغ به موقع و اثرگذار دین و ترویج ارزشها در جامعه به ویژه بین نسل جوان نگهبان دین مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: در کنار امر تبلیغ و پرداختن به احکام ویژه روزه داران در ماه مبارک رمضان، باید مسائلی همچون امر به معروف و نهی از منکر، زکات و تفسیر قرآن نیز مورد توجه قرار گیرد./9459/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات