۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۵۰۰۰۴۳
امام جمعه موقت کرمان:

حضور میلیونی مردم در انتخابات معاملات دشمن را بر هم زد

حجت الاسلام عرب پور گفت: مردم ایران اسلامی با حضور خود در انتخابات نقش اساسی را در تعیین سرنوشت کشور خود رقم زدند و این حضور سبب بر هم زدن معاملات دشمن شد.
حضور مردم در انتخابات

حجت الاسلام مهدی عرب پور، امام جمعه موقت کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: شرکت مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رأی تجدید میثاق با آرمان های نظام و امام راحل(ره) و رهبری بود و این حضور برای همیشه در جهان ماندگار ماند.

وی بیان کرد: مردم ایران با حضور حماسه ساز خود ریشه های فتنه را در کشور خشکاندند و بصیرت و آگاهی خود را به همگان نشان دادند و ثابت کردند که هرگز تحت تأثیر شبکه های بیگانه قرار نخواهند گرفت.

حجت الاسلام عرب پور تصریح کرد: مردم با حضور خود در انتخابات بار دیگر امور اجرایی کشور را به دست دولتمردان سپردند و از این رو انتظار می رود مسؤولان نظام در برابر رأی مردم به انقلاب و نظام خود پایبند باشند و برای مشکلات جامعه در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی به ویژه اشتغال جوانان جویای کار گام های مثبتی را بردارند.

امام جمعه موقت کرمان با تأکید بر اینکه پاک دستی و انقلابی بودن مسؤولان نظام از مهم ترین شاخص ها است، افزود: اکنون مردم با رأی خود اداره مملکت را به دست دولتمردان سپردند، می طلبد مسؤولان نظام با رویکرد انقلابی برنامه های خود را برای حل مشکلات اقتصادی در کشور ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به این فکر بود تا انتخابات ایران را به چالش تبدیل کند، اما حضور گسترده مردم در انتخابات توطئه آنان را خنثی کرد و اجازه نداد دشمن به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کند.

حجت الاسلام عرب پور ادامه داد: مردم ایران اسلامی با حضور خود در انتخابات نقش اساسی را در تعیین سرنوشت کشور خود رقم زدند و این حضور سبب بر هم زدن معاملات دشمن شد.

امام جمعه موقت کرمان یادآور شد: بنابراین مسؤولان نظام باید از آرای مردم که امانتی در دست آنان است به خوبی حفاظت کنند و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جهت اداره مملکت گام بردارند./۹۷۰۹/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات