۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۴۹۹۶۴۲
آیت‌الله مهمان‌نواز:

مشارکت مردم در انتخابات پاسخی قاطع به یاوه‌گویی دشمنان بود

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان بود.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار منتخبان انتخابات شورای شهر، اظهار کرد: حضور ملت در پای صندوق‌های رأی نشانه اعتماد ملت به دولت اسلامی است.

وی با قدردانی از حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رأی، آن را مظهر اقتدار جمهوری اسلامی دانست و افزود: حضور میلیونی مردم و رأی اعتماد به دولت اسلامی توانست بار دیگر نقشه‌های دشمنان قسم‌خورده این ملت را نقش بر آب کند.

آیت‌الله مهمان‌نواز با تأکید بر اینکه باید به حضور مردم توجه کرد؛ زیرا اصل این حضور دارای پیام است، تصریح کرد: پس از انتخابات هم باید از هرگونه حاشیه‌سازی و فرافکنی پرهیز شده و همه برای خدمت به مردم کار و فعالیت کنند.

وی با اشاره به فرمایش امام (ره) که میزان را رأی ملت ذکر کرده است، افزود: همه ما در مقابل حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رأی مسؤول هستیم و این یک مسؤولیت هم بسیار سنگین است.

آیت‌الله مهمان‌نواز با بیان اینکه حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات پاسخ قاطع و دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان بود، اضافه کرد: اکنون نوبت منتخبان است که با اجرای برنامه‌های خوب و شایسته از اعتماد و همت مردم قدردانی کنند.

وی تصریح کرد: اینکه مردم با شور و اشتیاق در انتخابات شرکت می‌کنند نشانه اعتقاد راسخ آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله مهمان‌نواز افزود: این‌گونه شرکت مردم در انتخابات در منطقه و جهان بی‌نظیر است؛ به‌ گونه‌ای که دموکراسی و مردم‌سالاری دینی به معنای واقعی کلمه در ایران به نمایش گذاشته می‌شود./9314/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات