۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۴۹۹۵۶۶
امام جمعه قلعه گنج:

حضور پرشور مردم در انتخابات دموکراسی حقیقی را به نمایش گذاشت

حجت الاسلام نجنو گفت: بیگانگان و دشمنان نظام که در آن سوی مرزها با تبلیغات گسترده خود علیه نظام درصدد بودند تا پای مردم ایران را در این انتخابات کوتاه کنند اما این حضور پرشور دموکراسی دقیقی را به نمایش گذاشت.
حجت الاسلام نجنو

حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه قلعه گنج، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، ضمن تبریک پیروزی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات نشان داد که ملت ایران نظام و کشور خود را دوست دارد و این حضور لبیک جانانه به رهبر معظم انقلاب بود، که ایشان از مردم خواستند که با هر حزب  و سلیقه ای، تنها در پای صندوق های رأی حضور یابند و با حضور خود به فرمایشات معظم له جامه عمل پوشاندند.

وی بیان کرد: حضور میلیونی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دستاوردهای زیادی را به دنبال داشت و در وهله نخست بیگانگانی که در آن سوی مرزها با تبلیغات گسترده خود علیه نظام درصدد بودند تا پای مردم ایران را در این  انتخابات کوتاه کنند؛ اما این حضور پرشور دموکراسی دقیقی را به نمایش گذاشت.

امام جمعه قلعه گنج ادامه داد: اما مردم همیشه بیدار ایران اسلامی با حضور خود مشت محکمی را به دهان یاوه گویان زدند و دلسوزی و پایبندی خود را به ایران اسلامی ثابت کردند و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام نجنو با بیان اینکه حضور مردم به دشمنان ثابت کرد که مردم ایران در مقابل ارزش ها و آرمانهای خود ایستادگی می کنند، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در همه عرصه های سیاسی حضور چشمگیر و فعالی را داشته و خواهند داشت و در جهت حفظ خون هزاران شهید هرگز دست از آرمان های خود برنمی دارند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب حضور مردم در عرصه های سیاسی را تهدیدی برای خنثی کردن توطئه های شوم دشمنان دانستند؛ از این رو حضور مردم پیامی برای مسؤولان جامعه است که قدر این ملت را بدانند.

امام جمعه قلعه گنج در بخشی دیگری از سخنانش یادآور شد: مسؤولان نظام جمهوری اسلامی باید جشن سیاسی مردم، شور و شعف آنان را یک عبادت و جهاد بزرگ تلقی کنند و رهبر معظم انقلاب نیز در پیام امروز خود از مسؤولان خواست به وعده های خود در برابر رأی مردم جامه عمل بپوشانند.

حجت الاسلام نجنو افزود: مسؤولان باید در برابر رأی مردم پاسخگوی نیازهای آنان باشند و بدانند اگر بخواهند در مقابل رای مردم ارزش ها را زیر پا بگذارند مردم با همین قدرت آنان را از صحنه خارج خواهند کرد.

وی اهمیت مسؤولان نظام را به قشر ضعیف مهم خواند و گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در پیام خود بر این امر مهم تأکید کردند، بنابراین مسؤولان باید تمام هم و غم شان مشکلات مردم باشد و نگاه خود را برای تولید داخل، اشتغال جوانان و ازدواج آنان در نظر بگیرند.

امام جمعه قلعه گنج در پایان اضافه کرد: ایران اسلامی از ظرفیت های بالایی برخوردار است و باید از همه این ظرفیت ها استفاده شود، مسؤولان نظام مبارزه با فساد و حقوق های نجومی را در دستور کار خود قرار دهند و در جهت خدمتگزاری به مردم تمام تلاش خود را با توجه به فرامین های رهبر معظم انقلاب انجام دهند./۹۷۰۹/۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات