۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۴۹۸۷۷۰
چمران:

بودجه و اعتبار‌ شهر تهران برابر با کل بودجه عمرانی کشور است

رییس شورای شهر تهران با تأکید بر لیستی رأی دادن به اعضای لیست خدمت، گفت: تهران به سبب منطقه‌ای و تراکم جمعیتی که دارد بودجه و اعتبار عمرانی‌اش برابر با کل بودجه عمرانی کشور است، بنابراین نباید به انتخابات شورای شهر بی تفاوت بود.
مهدی چمران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران، امشب در گردهمایی اعضای لیست خدمت اصولگرایان که در مجموعه یادگار امام برگزار شد، گفت: در انتخابات روزهای آینده مردم سعی کنند به کسانی که بهتر می‌توانند خدمت ‌کنند رای دهند.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در تقویت نظام نقشی اساسی دارد، بنابراین مردم نباید انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر را دست کم بگیرند.

رییس شورای شهر تهران انتخابات شورای شهر را بسیار مهم دانست و ابراز کرد: مردم باید توجه داشته باشند که پس از رای دادن به ریاست جمهوری اعضای شورای شهر را نیز انتخاب کنند چرا که انتخاب شورا و شهرداری بسیار حائز اهمیت است.

چمران اضافه کرد: مردم عزیز باید توجه کنند که در برگه انتخاباتی ریاست جمهوری تنها نام یک نامزد و در برگه انتخاباتی شورای شهر نام 21 نفر اعضای لیست خدمت را به صورت کامل بنویسند همچنین باید توجه داشته باشند که 21 هزار میلیارد بودجه شهر تهران را به عنوان امانت الهی می‌خواهند در اختیار چه کسانی قرار دهند.

وی با تأکید براینکه مردم نباید به سرنوشت شهرشان بی تفاوت باشند و بی اعتنایی کنند، گفت: تهران به سبب منطقه‌ای و تراکم جمعیتی که دارد سال گذشته بودجه و اعتبار عمرانی‌اش برابر با کل بودجه عمرانی کشور بود بر همین اساس نباید در انتخابات شورای شهر سهل انگاری صورت بپذیرد.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به مشکلات و کمبودهای موجود در سطح شهر، گفت: پیشرفت و تغییرات زیادی در سطح استان تهران با مقایسه 10 سال گذشته صورت پذیرفته است و امید که بتوانیم در آینده نیز همه تلاشمان را به کار بگیریم تا شهری آباد داشته باشیم.

چمران ری را قبله تهران دانست و خاطرنشان کرد: شهرری بسیار مورد توجه است تعدادی از اعضای لیست خدمت که از افراد باسواد، متخصص و متعهد از ساکنان همین خطه هستند./813/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات