۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۴۹۸۵۲۸
امام جمعه نیکشهر:

انتخاب درست انقلاب و اسلام را بیمه می کند/ مشارکت مردم سبب قوام انقلاب است

حجت الاسلام لطفیان سرگزی گفت: تقوای همه جانبه سیاسی و فرهنگی از مهمترین ویژگی های فرد اصلح است؛ از این رو اگر انتخاب درست انجام شود انقلاب و اسلام را بیمه خواهد کرد.
لطفیان سرگزی

حجت الاسلام احمد لطفیان سرگزی، امام جمعه شهرستان نیکشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: انتخابات و مشارکت مردم یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی و سبب قوام و بقای آن است.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از نعمت‌های خداوند است اظهار داشت: انتخابات یک واجب شرعی دینی و برگرفته از دستورات اسلام و قرآن است.

امام جمعه شهرستان نیکشهر با اشاره به ویژگی های فرد اصلح عنوان کرد: تقوای همه جانبه سیاسی و فرهنگی از مهمترین ویژگی های فرد اصلح است؛ از این رو اگر انتخاب درست انجام شود انقلاب و اسلام را بیمه خواهد کرد.

وی با تأکید بر این مطلب که فرد منتخب مردم باید خدمتگزار مردم باشد تصریح کرد: فرد اصلح باید مانند حضرت امام، انقلابی و غمخوار محرومین باشد؛ محرومین و مستضعفین را ولی نعمت خود بداند و آنها را فراموش نکند و از پول پرستی و اشرافی‌گری دوری کند.

حجت الاسلام لطفیان سرگزی ابراز داشت: مسؤولان یقین بدانند که اگر از محرومان غافل شوند به غضب خداوند گرفتار خواهد شد.

وی افزود: کاندیداها و طرفداران آنها باید اخلاق قرآنی داشته باشند زیرا هدف اصلی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی نشان دادن اخلاق قرآنی و دینی است./302/831/ب1

ارسال نظرات