۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۴۹۸۳۱۳
معاون دادگستری خراسان جنوبی:

راه اندازی هرگونه کارناوال و کاروان تبلیغاتی در سطح شهر ممنوع است

حجت الاسلام وحدانی‌نیا راه اندازی هرگونه کارناوال و کاروان تبلیغاتی را در سطح شهر ممنوع دانست و گفت: همچنین خبرگزاری ها، سایت های خبری، کانال ها و گروه های خبری و پربازدید در فضای مجازی و روزنامه ها و نشریات محلی حق تبلیغ کاندیداها را در روز ۲۸ اردیبهشت ندارند.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام یدالله وحدانی‌نیا، معاون فرهنگی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی صبح امروز در چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی خراسان جنوبی اظهار داشت: برخی از بداخلاقی هایی از سوی کاندیداها و طرفداران آن ها مشاهده می شود که به هیچ عنوان زیبنده نیست.

وی دین مبین اسلام را دین اخلاق و جوانمردی دانست و گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها در برنامه ها و سخنرانی ها خود تنها به شعار دادن بسنده نکنند بلکه باید عمل کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه تخریب کردن کاندیدای خاصی و یا پاره کردن بنرها تخلف محسوب می شود، افزود: باید تلاش کنیم تا ارزش ها در سایه تبلیغات انتخاباتی زیر پا گذاشته نشود.

حجت الاسلام وحدانی‌نیا تصریح کرد: نباید عده ای به بهانه انتخابات نهادهای انقلابی را زیر پا بگذارند، دشمن برای براندازی نظام و بر هم زدن انتخابات برنامه ریزی کرده است از این رو نباید بهانه ای را به دست دشمنان بدهیم.

وی ادامه داد: تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا تا ساعت 8 صبح روز 28 اردیبهشت ماه ادامه دارد و نباید تبلیغاتی بعد از اتمام تبلیغات صورت بگیرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی راه اندازی هرگونه کارناوال و کاروان تبلیغاتی را در سطح شهر ممنوع دانست و خاطرنشان کرد: همچنین خبرگزاری ها، سایت های خبری، کانال ها و گروه های خبری و پر بازدید در فضای مجازی و روزنامه ها و نشریات محلی حق تبلیغ کاندیداها را در روز 28 اردیبهشت ندارند.

محمدرضا غیرتی، دبیر اجرایی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه با بیان اینکه 109 نفر در انتخابات شورای شهر بیرجند کاندید هستند، گفت: همچنین یک هزار و 100 نفر ناظر بر نحوه برگزاری انتخابات در استان نظارت خواهند داشت.

غیرتی استفاده از پلاکاردهای تبلیغاتی با ابعاد بیش از 70 * 100 سانتی متر را ممنوع دانست و تصریح کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر بیرجند امسال به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود./202/880/ب1

ارسال نظرات