۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۴۹۸۱۹۷
آیت الله موسوی اصفهانی:

دولت در عرصه اقتصاد عملکرد خوبی نداشته/ سند ۲۰۳۰ تعهدی ننگ آور است

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: در حال حاضر کشور های جهان منتظر عملکرد مردم ما هستند که ببینند مردم ایران در انتخابات چه می کنند، آیا باز هم با حضور خود حماسه ای جدید خلق می کند یا نه.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان ظهر امروز در گردهمایی ائمه جماعات شهر همدان با عنوان بصیرت در انتخابات گفت: ما برای انتخابات ریاست جمهوری وظیفه داریم که خود در نخستین ساعات حضور داشته و مردم را به حضور در این عرصه دعوت کنیم تا با این کار مسبب تقویت انقلاب و اسلام شویم.

وی در ادامه تصریح کرد: انقلاب اختصاص به زمان و مکان و دوره خاصی ندارد، مگر رهبر کبیر انقلاب فوت کرد انقلاب از بین رفت، نه عزیزان انقلاب یک آرمان الهی و یک تفکر اسلامی است که باید حفظ شود.

وی ادامه داد: مساجد شهر همدان دارای نماز جماعت های با شکوهی است، روحانیان و مبلغان باید از این ظرفیت عظیم و مردمی به نحو احسن استفاده کنند و در راستای ارتقای سطح علمی و بصیرتی آنها بکوشند.

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: در حال حاضر کشور های جهان منتظر عملکرد مردم ما هستند که ببینند مردم ایران در انتخابات چه می کند، آیا باز هم با حضور خود حماسه ای جدید خلق می کند یا نه، خلق این حماسه به دست مردم و روحانیت معظم است.

وی در ادامه افزود: برنامه های نفوذ دشمنان اسلام نسبت به حضور مردم در انتخابات رقم خواهد خورد، اگر حضور کم باشد آنها حمله های خود را از طریق نفوذ بیشتر می کنند.

آیت الله موسوی اصفهانی ادامه داد: صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران تمامی اقشار مردم هستند، آنهایی هم که به انقلاب غر می زنند نیز باید در انتخابات شرکت کنند چون اگر انقلاب صدمه ببیند امنیت ما نیز صدمه می بیند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: اگر دین خدا را یاری کنید خداوند متعال شما را یاری می کند، و این مساله را ما فقط در قرآن ندیده ایم بلکه با چشمان خود در پیروزی انقلاب اسلامی دیده ایم.

وی در ادامه افزود: روحانیان این مدت باقی مانده را از دست ندهند و اگر می توانند در سه وعده از نماز جماعت مردم را تشویق به حضور و تاکید به انتخاب فرد اصلح کنند و این فرصت را به خوبی رقم بزنند.

نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: حضور مردم سبب خوشحالی رهبر معظم انقلاب و تمامی مومنان می شود ولی عدم حضور مردم سبب خوشحالی منافقان و دشمنان اسلام می شود، ما باید دست دشمنان اسلام را از انقلاب با حضور خود در انتخابات کوتاه کنیم.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: انتخاب فرد اصلح از اهمیت فراوانی برخوردار است، رییس جمهور امانت دار کشور ما است از این رو باید فردی امین و مخلص برای این کار انتخاب شود.

وی در ادامه افزود: جامعه مدرسین حوزه های علمیه متشکل از مجتهدین عادل و دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران است و این افراد بر روی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اتحاد نظر دارند که ایشان فردی اصلح است.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به سند 2030 گفت: این سند ننگ آور از سوی این دولت تایید شده و هدف این سند از راه به در کردن فرزندان ما ایرانیان از دین مبین اسلام است.

وی در پایان تاکید کرد: ما اگر گرسنگی بکشیم بهتر این است که دین را از دست بدهیم، فرد اصلح در مرحله نخست باید حافظ دین ما باشد و در مرحله بعدی به مسائل دیگر بپردازد و صد البته که این دولت در اقتصاد کشور کار مهمی انجام نداده است./202/979/ب1

ارسال نظرات