۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۴۹۷۷۵۴
سرپرست دفتر نظارت و بازرسي برانتخابات كاشان؛

ناظران به قوانین تسلط داشته باشند

سرپرست دفتر نظارت و بازرسي بر انتخابات كاشان، گفت: ناظران مسؤول شعب انتخابات بايد به قوانين اشراف داشته باشند و در پاي صندوق هاي راي مراقب باشند در زمين دشمن بازي نكنند و شعب راي را مديريت كنند.
حجت الاسلام خليل غزلاوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان،  حجت الاسلام خليل غزلاوي شنبه شب در همايش سرناظران، ناظران مسؤول و ناظرين همكار انتخابات در شهرستان كاشان كه با عنوان ‹‹همايش بزرگ ياوران ولايت›› در سالن اجتماعات فيض دانشگاه كاشان كاشان برگزارشد، با اشاره به اينكه امروز دشمن وارد استعمار فرا نو شده است، گفت: امروز دشمن استعمار كهن و نو را كنار گذاشته است و وارد استعمار فرا نو شده است.

وي افزود: دشمن امروز در استعمار فرا نو از تهديدهاي نرم و جنگ نرم عليه نظام اسلامي ايران استفاده مي‌كند، چرا كه دشمن ديگر توان مبارزه نظامي با جمهوري اسلامي ايران را ندارد.

به گفته وي، چنانچه نخستين موشك اسرائيلي به طرف جمهوري اسلامي ايران شليك شود و هنوز موشك اسرائيلي عمل نكرده، ايران طي 7 دقيقه تل آويل را با خاك يكسان كرده است، از اين رو دشمن نه جرأت و نه توان حمله به ايران را ندارد چرا كه جمهوري اسلامي ايران به لحاظ نظامي توانمند و قدرتمند شده است.

حجت الاسلام غزلاوي يادآور شد: جمهوري اسلامي ايران با دست يابي به موشك اس 200، روسيه را وادار كرد تا پيش از اينكه ايران موشك اس400 را توليد نكرده است، موشك هاي اس 300 خريداري شده جمهوري اسلامي ايران را تحويل دهد، تا متضرر نشود.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسي بر انتخابات كاشان، حفظ قدرت را در گروه شناخت از تهديدهاي دشمن دانست و افزود: غرب يك محدوده جغرافيايي و يا يك دين و نژاد و روش و منش اقتصادي خاص نيست، بلكه غرب يك تمدني است  كه ماهيت و ذات اين تمدن ميل به گسترش و توسعه است.

حجت الاسلام غزلاوي ادامه داد: برخي بايد بپذيرند استعمار و غرب دوست جمهوري اسلامي ايران نيست چرا كه ذات استعمار و غرب سلطه بر ملتهاي جهان است و با چنين تمدني هيچگونه دوستي و ارتباطي نداريم.

به گفته وي، كشورهايي كه در استعمار نو و فرا نو قرار دارند هراقدامي كه انجام دهند مورد هجمه استعمار نو و فرا نو قرار نخواهند گرفت اما كشورهايي كه در مقابل استعمار فرا نو قرار گرفته اند با هر اقدامي محكوم به تروريست بودن و متحجر و عقب افتاده مي شوند.

حجت الاسلام غزلاوي تأكيد كرد: استعمار فرا نو امروز به دنبال ضربه زدن به وحدت ملي و امنيت ملي كشور است اما برخي بعد از 35 سال مسؤوليت در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هنوز متوجه نشده اند، دشمن در تهديدات نوين خود به دنبال اختلاف و بر هم زدن اتحاد و وحدت ملي است و  با حرف هاي خود وحدت ملي را به مخاطره مي اندازند.

وي ادامه داد: برهم زنندگان وحدت ملي هنوز نتوانسته اند تهديدات نرم دشمن را بشناسند، بنابراين هيچكس حق ندارد وحدت ملي را در جمهوري اسلامي ايران كه گروه هاي مختلف، فرقه ها و مذاهب مختلفي در كنار يكديگر و در امنيت و آرامش و آسايش زندگي مي‌كنند را برهم بزند.

به گفته وي برخي كه مدعي درك و فهم در برخي از مسائل سياسي و دشمن شناسي و توطئه هاي دشمن هستند، آموزش هستند تا بتوانند در پست هاي حساس كشور قرار داشته باشند و انقلاب را به پيش ببرند.

حجت الاسلام غزلاوي از بصيرت افزايي در آستانه انتخابات پيش رو بعنوان يكي از نيازهاي جامعه نام برد و افزود: در انتخابات پيش رو براي راي دادن نبايد  قوم و خويش و  فاميل و رفيق و دوست ملاك افراد قرار داشته باشد، بلكه بايد افرادي را انتخاب كرد كه ولايت پذيري و تبعيت از ولايت دارند.

وي در ادامه، تخريب  فرهنگ ملي و بومي، ايجاد  فرهنگ التقاطي و وابستگي اقتصادي را از جمله آثار و دستاوردهاي تهديدات نرم دشمن برشمرد و عنوان كرد: من تعجب مي كنم از اينكه برخي به دنبال سرمايه گذاري دركشورهاي خارجي هستند در حالي كه رهبرمعظم انقلاب بر تقويت اقتصادي داخلي تأكيد دارد.

به گفته وي، در وضعيت كنوني اقتصادي كشور، هيچ راهي به غير از توجه به اقتصادي مقاومتي مورد نظر رهبر معظم انقلاب وجود ندارد و در اين راه هركس وظيفه اي دارد كه همه بايد به وظايف خود در قبال اقتصاد مقاومتي عمل كنند.

حجت الاسلام غزلاوي ادامه داد: امروز برخي دلشان را به اين خوش كرده اند كه پست داشته باشند و حزب آنها به قدرت برسد تا اعوان و انصار آنها بخورند و بچاپند و برخي ديگر نيز با اين تفكر پاي صندوق راي حاضر مي شوند تا به كانديدايي راي بدهند كه مشكل آنها و حزب آنها را حل كند.

وي افزود: برخي حاضر هستند به هر قيمتي شده به اهداف خود برسند حتي اگر شده حرف ولي به زمين بماند.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسي بر انتخابات كاشان در ادامه سرناظران، سرناظران مسؤول و ناظران همكار انتخابات در شهرستان كاشان را طلايه داران انقلاب در كاشان خواند و اظهار داشت: دشمن در تهديدات نرم  خود به دنبال تشديد اختلافات داخلي و ايجاد  فتنه اي ديگر هستند.

حجت الاسلام غزلاوي، يادآور شد: سرناظران و ناظران مسؤول شعب انتخابات بايد به قوانين اشراف داشته باشند و در پاي صندوق هاي راي بايد مراقب باشند در زمين دشمن بازي نكنند و شعب راي را مديريت كنند./1307/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات