۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۴۹۷۱۹۱
امام جمعه هفتگل:

احیای حقوق کارگران با انتخاب اصلح شدنی است

حجت الاسلام خلیلی با بیان اینکه کارگران در بطن حوادث گوناگون جامعه قرار دارند، گفت: کارگران ستون فقرات جامعه هستند و انتخاب اصلح حقوق آنها را بازخواهد گرداند.
کارگران

حجت الاسلام علی خلیلی، امام جمعه هفتگل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب کارگران را ستون فقرات جامعه در حوزه اقتصادی بیان کرد، افزود: جایگاه کارگر در جامعه اسلامی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست اما متأسفانه پیش و پس از انقلاب اسلامی در برخی دولت ها به حقوق کارگران و طبقات مستضعف توجه چندانی نشد.

امام جمعه هفتگل با بیان اینکه بی عدالتی و کم توجهی به ستون فقرات جامعه را شاهد هستیم، عنوان داشت: عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران را در کل کشور شاهد هستیم و حقیقت تلخ کم در نظر گرفتن حقوق و توجه به این قشر مظلوم را علی رغم تکرارهای رهبر انقلاب در حمایت از کارگر در جامعه شاهدیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی هفتگل با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب پابرهنگان بود، اظهار داشت: کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بطن حوداث قرار داشتند و تا به امروز حضوری فعال در همه زمین ها دارند؛ از این رو نامزدهای انتخاباتی توجه کافی به احقاق حق کارگران داشته باشند.

حجت الاسلام خلیلی با بیان اینکه آدم های غرب زده بی دینی گهگاهی مدعی احیای حق کارگران هستند، عنوان کرد: در همه جا کارگران از امکانات و تکنولوژی به روز بهره مند هستند اما کارگران ما با کوچکترین حادثه و اتفاقی جان خود را از دست داده و خانوده هایشان داغدار می شوند.

وی انقلاب اسلامی را انقلاب ارزش ها، عدالت، پیاده سازی احکام دین عنوان کرد و گفت: جهان کفر و مدعیان آزادی، رعایت حجاب را به ضرر خود دانسته و حضور دختران محجبه در مدارس و دانشگاه ها را فساد قلمداد کرده و خطر احساس می کنند در حالی که ما درباره حقوق اسلامی همچون رعایت حجاب و حقوق کارگر بی تفاوت بوده و به تقلید از غرب می پردازیم.

امام جمعه هفتگل با بیان اینکه قرآن کریم بر مذمت فرهنگ اشرافی گری و دنیاطلبی تأکید کرده است، خاطرنشان کرد: دنیازدگی و رفاه زدگی از برخی مسؤولان را می بینیم که تشویق بیگانگان را به همراه دارد اما ملت ایران باید بیدار بوده و با انتخاب اصلح از تعدی و تجاوز به حقوق خود جلوگیری کنند./302/9456/ب1

ارسال نظرات